اطلاعات دوربین گوشی شیائومی ۱۲

اطلاعات جذابی از دوربین گوشی شیائومی ۱۲ به بیرون درز کرد

اطلاعات جالب توجهی از دوربین گوشی شیائومی ۱۲ – Xiaomi 12 فاش شده که نشان می‌دهد به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی،‌ اولترا واید و تله فوتو مجهز است.

شیائومی طی سه سال گذشته با حسگرهای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به خوبی درخشیده است و گوشی‌های Mi 11 و Mi MIX 4 جدیدترین محصولات این شرکت هستند که به چنین دوربینی تجهیز شده‌اند. با این حال فقط دوربین اصلی این گوشی‌ها درخشان است و دوربین‌های اولترا واید و تله فوتو آن‌ها اغلب با رزولوشنی بین ۸ تا ۱۳ مگاپیکسل، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

اطلاعات دوربین گوشی شیائومی ۱۲

اما ظاهراً شیائومی تصمیم گرفته برای پرچمدار بعدی خودش که شیائومی ۱۲ نام دارد و برند ‌Mi از نام آن حذف شده، از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند. این یعنی هم دوربین اصلی، هم دوربین اولترا واید و هم دوربین تله فوتو این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود.

دوربین تله فوتو این گوشی می‌تواند زوم ۵ برابری پریسکوپی را ارائه کند. شیائومی در حال کار روی زوم ۱۰ برابری پریسکوپی است، اما فاصله کانونی مشابه غیر عملی است. در نتیجه زوم ۵ برابری پریسکوپی را انتخاب خواهد کرد که می‌تواند زوم بسیار باکیفیت اپتیکال و زوم دیجیتال ۵ تا ۱۰ برابری را ارائه کند.

پیشتر شایعه شده بود در دوربین گوشی شیائومی ۱۲ از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌شود؛ اما ظاهراً این حسگر برای مدل شیائومی ۱۲ اولترا رزو شده است.

هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی در دست نیست، اما گفته می‌شود به یک نمایشگر LTPO AMOLED با نرخ رفرش انطباق‌پذیر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ حضور خواهد داشت و رم آن از نوع LPDDR5X است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*