دوره دیجیتال مارکتینگ

بهترین نقشه راه بازاریابی دیجیتال برای رسیدن به قله موفقیت

احتمالاً شما هم داستان‌های زیادی را درباره افرادی شنیده‌اید که مسیرهای سخت و دشوار را طی کرده‌اند تا بتوانند به گنج‌های گران‌بها دست پیدا کنند. اما در دنیای امروز یافتن گنج رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است و شما می‌توانید گنج واقعی را در پشت میز خود و در پس صفحه روشن نمایشگر کامپیوترتان جستجو کنید. نقشه راه بازاریابی دیجیتال در این مسیر همان نقشه گنج شما است. نقشه‌ای که می‌توانید آن را با شرکت در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ به دست آورید. اما بهترین دوره بازاریابی دیجیتال در کجا برگزار می‌شود و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین دوره بازاریابی دیجیتال را به‌صورت آنلاین شرکت کنید.

شاید زمان زیادی باشد که به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین یا طراحی سایت و سئو حرفه ای فکر می‌کنید، اما مشغله‌های کاری به شما اجازه نمی‌دهند که در کلاس‌های حضوری دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید. بد نیست بدانید که بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گرفته است. شما می‌توانید نقشه راه بازاریابی دیجیتال خود را با شرکت در این دوره و استفاده از نکات آموزشی مطرح‌شده توسط مدرس دوره یعنی عادل طالبی به صورت دقیق و گام‌به‌گام طراحی کنید.

شرکت در دوره بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند تا هر زمان که از کار روزانه خود فارغ شدید، بتوانید برای پایه‌گذاری یا رشد کسب‌وکار دیجیتال خود برنامه‌ریزی کنید و تولید محتوا برای اینستاگرام را یاد بگیرید. به این ترتیب برای چیدن نقشه راه بازاریابی دیجیتال خود دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها در کلاس‌های طولانی دیجیتال مارکتینگ به صورت حضوری شرکت کنید. بلکه می‌توانید با خیال راحت یک فنجان چای برای خود بریزید و از طریق نمایشگر کامپیوتر خود قدم به دنیای دیجیتال مارکتینگ بگذارید.

فواید شرکت در دوره بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین چیست؟

در وهله اول شما برای شرکت در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ، نیازی به شرکت در جلسات حضوری ندارید. در نتیجه ناچار نیستید مدتی از زمان خود را برای حضور در یک کلاس اختصاصی دهید. به علاوه حتی برای حضور در کلاس‌های آنلاین در این دوره، ساعتی برای شما مشخص نشده است. بنابراین شما می‌توانید در هر ساعت شبانه‌روز وارد صفحه برگزاری کلاس‌ها شده و از محتوای آموزشی ارائه شده توسط عادل طالبی استفاده کنید.

به علاوه شما هیچ محدودیتی برای دیدن فیلم‌ها ندارید. می‌توانید برای فهم بیشتر مطالب، فیلم‌های آموزشی نقشه راه بازاریابی دیجیتال را چند بار ببینید. همچنین می‌توانید هر زمان که احساس خستگی کردید، فیلم را متوقف کرده و در زمان دیگری دوره را ادامه دهید. در کنار این‌ها دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی، به عنوان یکی از جامع‌ترین دوره‌ها در این حوزه شناخته می‌شود. زیرا شما می‌توانید با استفاده از مباحث مطرح‌شده در آن، صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید.

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

ویژگی‌های دوره عادل طالبی برای ترسیم نقشه راه بازاریابی دیجیتال چیست؟

در حال حاضر محتواهای آموزشی زیادی به صورت رایگان یا پولی در حوزه بازاریابی دیجیتال وجود دارند. اما آنچه این دوره را از سایر دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ متمایز کرده و به آن ارزش خرید بخشیده است، چیست؟

  • دریافت تمرین‌های منظم و مرتبط با محتوای آموزشی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی، داشتن تمرین‌های مرتب است. واضح است که شما هرگز نمی‌توانید بدون تمرین و آزمون و خطا، یک نقشه راه بازاریابی دیجیتال برای خود طراحی کنید. به همین دلیل بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ دوره‌ای است که در آن شما بتوانید مهارت‌های خود را در قالب تمرین‌های مناسب بسنجید. در دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی، شما در پایان هر جلسه آموزشی تمرین‌هایی دریافت می‌کنید که باید تا پیش از فرا رسیدن جلسه بعدی آن‌ها را انجام دهید.

  • امکان پرسش و پاسخ

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوره عادل طالبی این است که شما در هیچ نقطه‌ای از راه تنها نیستید. شما می‌توانید پس از دیدن هر جلسه، سؤالاتی را که سایر شرکت‌کنندگان پرسیده‌اند، مشاهده کنید. به این ترتیب اگر مشکل مشابهی برای شما پیش آمده باشد، می‌توانید راه‌حل آن را پیدا کنید.

اما اگر پاسخ مناسبی برای سؤال خود پیدا نکردید، می‌توانید سؤال خود را با مدرس دوره مطرح کنید. برای مطرح کردن پرسش‌ها سه راه برای شما در نظر گرفته ‌شده است. در ساده‌ترین حالت شما می‌توانید سؤال خود را در همان لحظه در داخل سایت وارد کنید. به این ترتیب مدرس دوره سؤال شما را مشاهده کرده و به آن پاسخ خواهد داد.

اما اگر با این شیوه راحت نیستید و نمی‌توانید سؤال خود را در قالب نوشتار بیان کنید، می‌توانید با شرکت در لایوهایی که سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شوند، سؤالات خود را به طور مستقیم از عادل طالبی بپرسید. همچنین می‌توانید در پایان هر ماه با شرکت در وبینارها پاسخ سؤالات خود را درباره نقشه راه بازاریابی دیجیتال و سایر مسائل مربوط به دیجیتال مارکتینگ مانند استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام و … مطرح کنید.

  • داشتن یک مدرس واحد

یکی از مزایای دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی این است که شما تمامی مباحث را از یک مدرس واحد یاد می‌گیرید. در میانه این دوره و بنا به اقتضای جلسات، از سایر متخصصان نیز برای پاسخ به سؤالات دعوت می‌شود. اما خط اصلی این دوره به دست عادل طالبی است. به این ترتیب شما مطمئن خواهید شد که مطالب از انسجام خوبی برخوردار هستند. به علاوه استفاده از یک مدرس واحد باعث خواهد شد که همواره مطالب جدیدی به شما آموزش داده شوند و تا حد زیادی از تکرار مطالب خواهد کاست.

  • داشتن یک نقشه راه بازاریابی دیجیتال

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ این است که مسیر دوره از همان ابتدا مشخص باشد. به عبارت بهتر همه شرکت‌کنندگان باید بدانند که قرار است در این دوره چه چیزهایی یاد بگیرند. در کنار این‌ها داشتن نقشه راه باعث می‌شود که مدرس بتواند یک خط مشخص را به مطالب گفته‌شده بدهد. به این ترتیب تا حد زیادی از پرداختن به حاشیه کاسته خواهد شد و بهترین مطالب در بهترین قالب در اختیار مخاطب قرار خواهند گرفت. این از اصلی‌ترین اولویت‌ها در دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی است.

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال عادل طالبی

عادل طالبی کیست؟

عادل طالبی از باسابقه‌ترین افراد در حوزه برنامه‌نویسی و طراحی سایت است. او نزدیک به سی سال است که در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کند. به همین دلیل تا حد زیادی با فراز و نشیب‌های این راه آشنایی دارد. عادل طالبی با استفاده از سه دهه تجربه فعالیت در این حوزه، تصمیم به ترسیم یک نقشه راه بازاریابی دیجیتال گرفت. نقشه راهی که جامع و کامل بوده و بتواند از هموارترین مسیرها مخاطب را به سمت قله موفقیت هدایت کند.

چگونه می‌توان در دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی شرکت کرد؟

برای شرکت در جامع‌ترین و بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ تنها کافی است به وب‌سایت دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال سری بزنید. در این وب‌سایت می‌توانید علاوه بر سرفصل‌های دوره، اطلاعات مهم دیگری را درباره این دوره دریافت کنید. به علاوه می‌توانید تعدادی از نمونه فیلم‌های آموزش بازاریابی دیجیتال را به صورت رایگان مشاهده کنید تا از کیفیت دوره مطمئن شوید. پس از مشاهده نقشه راه بازاریابی دیجیتال در دوره عادل طالبی و اطمینان از کیفیت دوره می‌توانید در آن ثبت‌نام کنید.

در وب‌سایت دوره بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین تلاش شده تا به همه سؤالات شما در بخش “درباره دوره” پاسخ داده شود. برای پاسخگویی بهتر به این سؤالات، آن‌ها در دو دسته قرار گرفته‌اند. سؤالات ساده‌تر با پاسخ‌های کوتاه‌تر را می‌توانید به صورت متنی مشاهده کرده و پاسخ آن‌ها را به صورت متنی دریافت کنید. اما برای سؤالاتی که به توضیح بیشتری نیاز داشته است، شما می‌توانید از محتواهای ویدئویی آماده شده استفاده کنید.

چگونه می‌توان از محتوای دوره استفاده کرد؟

این دوره آنلاین با نقشه راه بازاریابی دیجیتال از ابتدای ماه فروردین سال 1399 آغازشده است. از آن زمان تاکنون فیلم‌ها به صورت هفتگی بر روی سایت قرار گرفته‌اند. بنابراین در حال حاضر شما می‌توانید به تمامی فیلم‌های بارگذاری شده تا این لحظه به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.

هرچند مدت زمان این دوره به صورت یک ساله تعریف شده است، اما پس از پایان یک سال نیز می‌توانید به صورت نامحدود به فیلم‌ها دسترسی داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید عضویت خود را در سایت تمدید کرده و به صورت مرتب در جلسات هفتگی پرسش و پاسخ شرکت کنید. بنابراین هرچند امکان دانلود فیلم‌ها وجود ندارد، اما می‌توانید هر زمان که اراده کردید، از طریق وب‌سایت برای ترسیم نقشه راه بازاریابی دیجیتال خود به فیلم‌ها دسترسی داشته باشید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*