ماشین های لباسشویی بست

با ماشین های لباسشویی بست شستشو به یکی از راحت ترین کارها تبدیل می‌شود

ماشین های لباسشویی بست در انواع مختلف به تولید می‌رسند و با قیمت اقتصادی و کیفیت مناسبشان، گوی سبقت را از رقبا می‌ربایند.

شرکت بست جهت کامل‌تر کردن سبد محصولات لوازم خانگی‌اش، ماشین‌های لباسشویی متنوعی را تولید می‌کند. این محصولات برای مصارف عادی خانگی و شستشوهای حجیم مناسب بوده و به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازهای خریداران باشد.

ماشین های لباسشویی بست در چهار مدل مختلف عرضه می‌شوند که دو مدل آن از نوع 7 کیلویی و دو مدل دیگر از نوع 6.5 و 9.5 کیلویی هستند. انتخاب میان این کالاها به نیاز خریدار مرتبط بوده و بایستی بدانید که این لباسشویی‌ها را برای چه نوع مصرفی خریداری می‌کنید.

امروز در گجت نیوز می‌خواهیم به هر چهار مدل ماشین لباسشویی بست بپردازیم تا ببینیم هر مدل برای چه نوع مشتری مناسب‌تر خواهد بود. با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD 713 و BWD 711

ماشین های لباسشویی بست

این دو مدل از لحاظ زیادی با یکدیگر تشابه دارند و به همین دلیل بررسی آن‌ها را باهم انجام می‌دهیم تا نقاط اشتراک و تفاوت‌هایشان مشخص‌تر شوند. هردو مدل لباسشویی BWD 713 و 711 ظرفیت 7 کیلوگرمی داشته و با رتبه انرژی +++A، تا حدود زیادی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند. از درام نسل جدید هگزا در هر دو مدل استفاده شده تا بافت لباس‌ها از بین نرود و به همان لطافت روز اول باقی بمانند.

در مدل BWD 713 روی دکمه تنظیم انتخاب برنامه نمایشگری LED قرار داده شده اما در مقابل مدل BWD 711 با چراغ‌هایی در کنار دکمه تنظیم برنامه، نوع برنامه را مشخص می‌کند. برنامه‌ها همگی با زبان فارسی نمایش داده می‌شوند تا حین انتخابشان دچار سردرگمی نشوید. مدل BWD 713 از 14 برنامه شستشو پشتیبانی می‌کند و مدل BWD 711 با یک برنامه بیشتر ، می‌تواند 15 برنامه شستشو را در اختیار کاربر قرار بدهد.

ماشین های لباسشویی بست

در هر دو مدل ماشین های لباسشویی بست BWD از بدنه بادیگارد استفاده شده تا صدا و لرزش حین کارکرد دستگاه به حداقل برسد. همچنین با فناوری نانو سیلور، باکتری‌زدایی از سطح لباس‌ها به خوبی انجام می‌شود. حداکثر دور خشک‌کن 1000 دور در دقیقه بوده و به منظور تطهیر لباس‌ها، آبکشی به صورت شرعی انجام می‌پذیرد.

برنامه شستشوی سریع برای هر دو مدل 711 و 713 در نظر گرفته شده اما در مدت زمان شستشو، تفاوت‌هایی به چشم می‌خورند. مدل 711 می‌تواند در 19 دقیقه شستشوی سریع را انجام بدهد و مدل 713 این کار را در 30 دقیقه به اتمام می‌رساند. همچنین شستشو با بخار تنها در مدل 711 وجود داشته و اگر طرفدار این مدل از شستشو هستید، بهتر است نگاه ویژه‌ای به BWD 711 داشته باشید. امکان تنظیم دما با توجه به برنامه انتخابی تا 95 درجه سانتی‌گراد در هر دو مدل فراهم شده تا لکه‌ها و آلودگی‌های لباس به خوبی برطرف شوند.

ماشین‌های لباسشویی BWD 711 و BWD 713 هر دو با 10 سال پشتیبانی فنی و قطعات از زمان نصب عرضه می‌شوند و برای آن‌ها 2 سال ضمانت قطعات در نظر گرفته شده است. هر دو مدل نیز با ابعاد مشابه 850 میلی‌متر ارتفاع، 595 میلی‌متر عرض و 550 میلی‌متر عمق طراحی شده‌اند و مشکلی برای قرارگیری آن‌ها وجود نخواهد داشت.

ماشین لباسشویی بست مدل BWT 650

ماشین های لباسشویی بست

ممکن است طراحی این ماشین لباسشویی ابتدا شما را به یاد لباسشویی‌های قدیمی بیاندازد، اما این ظاهر باعث می‌شود تا لباس‌هایتان به خوبی شسته شوند. ظرفیت در نظر گرفته شده برای مدل BWT 650 به میزان 6.5 کیلوگرم بوده و با سیستم شستشوی آبشاری به تمیز کردن لباس‌ها می‌پردازد.

بدنه دستگاه از نوع تک لایه مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و پوسیدگی بوده و درب خشک مغناطیسی‌اش اجازه ورود گرد و خاک به درون محفظه را نمی‌دهد. همچنین سیستم ایمنی کامل درب خشک‌کن نیز برای آن تعبیه شده است. دور خشک‌کن این محصول 1400 دور در دقیقه بوده و امکان استفاده همزمان از سه فرآیند شستشو، آبکشی و تخلیه وجود دارد.

پمپ تخلیه و وجود فیلتر پرزگیر جهت جمع‌آوری پرزهای لباس از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی بست BWT 650 به حساب می‌آیند. این کالا با ضمانت 18 ماهه برای محصول به فروش می‌رسد تا نگرانی از بابت کارکرد صحیح آن وجود نداشته باشد.

ماشین لباسشویی بست مدل BWT 950

ماشین های لباسشویی بست

در ابتدا ممکن است تصور کنید میان دو مدل BWT 650 و BWT 950 تفاوت چندانی وجود ندارد، اما باید بگوییم تنها شباهت آن‌ها ظاهرشان خواهد بود. مدل BWT 950 ظرفیت بالایی برای شستشوی البسه حجیم داشته و بدنه دو لایه پلاستیکی‌اش در مقابل زنگ‌زدگی و فرسایش مقاومت بسیار بالایی نشان می‌دهد. سیستم شستشوی این محصول نیز از نوع آبشاری بوده و آبگیری آن در 2 حجم متفاوت قابل انجام است.

از آنجایی که دو موتور مجزا جهت شستشو و خشک‌کن تعبیه شده که هر یک قدرت بالایی ارائه می‌کنند، تعجبی ندارد اگر بگوییم شستشوی لباس‌ها در دو حالت معمولی و شدید انجام می‌شود که توسط کاربر قابل تنظیم خواهد بود. امکان شستشوی 15 دقیقه‌ای و استفاده از سیستم خشک‌کن 5 دقیقه‌ای نیز فراهم شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن، لباس‌هایتان از هرگونه آلودگی تمیز شوند.

پس از شستشو نیازی به نگرانی برای سبد خشک‌کن نخواهد بود چرا که در مقابل رطوبت مقاوم طراحی شده است. همچنین در مدل BWT 950D پمپ تخلیه نیز گنجانده شده و اگر به این پمپ نیاز دارید، می‌توانید این مدل را خریداری کنید. این ماشین لباسشویی نیز با گارانتی 18 ماهه محصول عرضه می‌شود تا از کارکرد صحیح قطعات دستگاه مطمئن شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*