تویوتا هایلوکس Revo

خطر سکته قلبی برای آفرودرها؛ تویوتا هایلوکس Revo با کیت بدنه پت فایندر، شگفت انگیز است

تویوتا هایلوکس Revo با کیت بدنه پت فایندر معرفی شد. این پیکاپ ژاپنی اکنون از ویژگی‌های آفرودی بیشتر و ظاهری خشن‌تر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات این پیکاپ آشنا می‌شویم.

تویوتا هایلوکس Revo که به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیکاپ‌های آفرودی در جهان شناخته می‌شود در سال 2021 میلادی از سوی شرکت سازنده ارتقا پیدا نکرده و به همین دلیل رقبای آن از جمله فورد با ارائه نسخه‌های جدیدی از پیکاپ‌های خود توانستند نگاه بسیاری از مشتریان را جلب کنند. از آنجایی که تویوتا در حال حاضر برای عرضه نسخه جدید هایلوکس ریوو برنامه‌ای ندارد، یک تیونر تایلندی با نصب کیت بدنه پت فایندر روی این پیکاپ قصد دارد آن را برای رقابت بهتر با فورد رنجر رپتور آماده کند.

به‌روزرسانی تویوتا هایلوکس Revo

تویوتا هایلوکس Revo

از تجهیزاتی که این شرکت تیونر تایلندی به تویوتا هایلوکس Revo اضافه کرده می‌توان به گلگیرها و لاستیک‌های ویژه گل و لای، چراغ‌های LED‌ روی سقف، هواکش کاپوت و سپرهای فلزی ویژه آفرود اشاره کرد. همچنین این شرکت سیستم تعلیق Old Man Emu را به جای سیستم تعلیق استاندارد هایلوکس در نظر گرفته است که توانسته توانایی‌های آفرودی را ارتقا دهد و قابلیت امکان نصب یک بالابر را نیز فراهم سازد. رکاب‌های اتوماتیک جدید نیز فرایند ورود و خروج به این پیکاپ را آسان‌تر کرده است.

تویوتا هایلوکس Revo

این پیکاپ ژاپنی از لحاظ فنی با تغییراتی مواجه نشده و به همین دلیل همانند قبل از پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 201 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

تویوتا هایلوکس Revo

مشتریان این خودرو می‌توانند کیت بدنه پت فایندر را با قیمت 6 هزار دلار سفارش دهند. همچنین امکان سفارش تجهیزات اضافی نیز برای تویوتا هایلوکس Revo وجود دارد. گفتنی است نسل فعلی تویوتا هایلوکس در سال 2015 به بازار عرضه شده و این خودروساژ ژاپنی در سال‌های 2017 و 2020 آن را فیس لیفت کرده است.

گالری تصاویر