خودرو لوسید ایر

قابلیت شگفت‌انگیز دریم درایو در خودرو لوکس لوسید ایر را در این ویدیو تماشا کنید

در این ویدیو به قابلیت جذاب و خاص دریم درایو در خودرو الکتریکی و لوکس لوسید ایر (Lucid Air) نگاهی انداخته‌ایم.

همواره از لوسید ایر به عنوان یکی از آیرودینامیک‌ترین خودروهای لوکس جهان یاد شده است. کمپانی چینی-آمریکایی لوسید موتورز با این اتومبیل و قابلیت شگفت‌انگیز دریم درایو آن قصد دارد تجربه رانندگی در بزرگراه‌ها و جاده‌ها را به سطح جدیدی ارتقاع دهد. در این ویدیو به تمام ویژگی‌ها و امکانات دریم درایو پرو پرداخته شده است.

مشخصات فنی خودرو لوسید ایر 2021

لوسید ایر 2021 دارای باتری 113 کیلو وات ساعتی و یک جفت پیشرانه‌ی الکتریکی با حداکثر قدرت 1080 اسب بخار است. این خودرو در نسخه فول آپشن دریم ادیشن خود شتاب 0 تا 96 کیلومتر در ساعت 2.5 ثانیه‌ای دارد و مسافت 400 متر را در 9.9 ثانیه و با سرعت 231.7 کیلومتر در ساعت طی می‌کند. حداکثر سرعت لوسید ایر به 270 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 لوسید ایر

سه نسخه‌ی دیگر این خودرو عبارتند از مدل پایه ایر، مدل ایر تورینگ و مدل ایر گرند تورینگ که دو پیشرانه گرند تورینگ حداکثر قدرت 800 اسب بخار را تولید می‌کنند و باعث ایجاد شتاب 3 ثانیه‌ای و طی کردن مسافت 400 متری در 10.8  ثانیه با سرعت 214 کیلومتر بر ساعت می‌شوند.

خودرو لوسید ایر

مدل ایر تورینگ دارای قدرت 620 اسب بخار، شتاب 3.2 ثانیه‌ای و رکورد عبور از مسافت 400 متر در 11.4 ثانیه و با سرعت 197 کیلومتر بر ساعت را دارد. این نسخه از لوسید ایر شعاع حرکتی 653 کیلومتری را با رینگ‌های 19 اینچی به دست می‌آورد. لوسید فعلا مشخصات مربوط به نسخه پایه‌ی ایر را معرفی نکرده است.

 لوسید ایر

لوسید ایر دارای سیستم باتری 924 ولتی است که بالاترین ولتاژ در بین خودروهای الکتریکی جهان محسوب می‌شود. این خودرو با پکیج 113 کیلووات ساعتی با بالاترین بهره‌وری تمامی رقیب‌های خویش را به چالش می‌کشد. تمامی مدل‌های لوسید ایر با استفاده از شارژر سریع خواهند توانست در عرض یک دقیقه شارژ 32 کیلومتر را طی کنند. به این ترتیب تنها در عرض 20 دقیقه می‌توان خودرو را برای طی مسافت 482 کیلومتری شارژ کرد.

قیمت لوسید ایر جدید از 72500 دلار برای نسخه پایه شروع می‌شود. البته این مبلغ پس از کسر 7500 دلار مشوق‌های دولتی محاسبه شده است و قرار است این خودرو از سال 2022 روانه بازار شود. مشتریانی که خواهان مدل بهتر ایر هستند می‌توانند نسخه تورینگ را با قیمت 87500 دلار انتخاب کنند. این مدل نیز از اواخر سال آینده تولید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. عجب چیزیه خدای من 🤤🤤

  2. نسبت ب مدلای دیگ از تسلا قشنگ تره
    کاشکی میتونستیم از این نوع خودرو ها تو ایران استفاده کنیم

  3. چه طراحی تو دل برویی هم داره

  4. به معنای واقعی کلمه یه محصول کامل و بی‌نقصه

  5. تنها سدان برقی ای که دوسش دارم همینه. طراحی تسلا چه بیرون چه داخلش واقعا بی روحه

  6. با این سرعت رشد خودروهای برقی، کمتر از ده سال دیگه تولید خودرو بنزینی بی معنی میشه.
    عربستان سعودی یکی از سرمایه گذاران این برند است.

  7. این شرکت چینی امریکایی نیست. سرمایه گذاری توسط عربستان و طراحی و تولید در امریکا انجام میشود.