هواوی میت پد T Kids Edition

رونمایی از تبلت هواوی میت پد T Kids Edition برای کودکان

تبلت هواوی میت پد T Kids Edition برای کودکان رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این تبلت مخصوص کودک آشنا می‌شوید.

تبلت مخصوص کودک هواوی MatePad T Kids Edition رسما معرفی شد. هواوی این تبلت را برای پدر و مادرهایی ساخته و عرضه کرده که می‌خواهند تجربه بهتر و امن‌تری از آموزش آنلاین را در اختیار کودکان خود قرار دهند. علاوه بر این، هواوی میت پد تی کیدز ادیشن، طراحی و لوازم جانبی مخصوص کودکان دارد و از قابلیت‌های دیگری مانند محتوای آموزشی غنی، صفحه نمایش دوست‌دار چشم و ویژگی‌های مخصوص نظارت والدین بهره می‌برد.

هواوی میت پد T Kids Edition

مشخصات و ویژگی های هواوی میت پد T Kids Edition

هواوی این تبلت را در اندازه‌های 8 و 9.7 اینچی و با رنگ‌های جذاب و دوست‌داشتنی برای کودکان سه تا هشت سال عرضه می‌کند. هواوی میت پد T Kids Edition دارای طراحی ظریف و زیبا، یک قاب جذاب کودک‌پسند، قلم، قابلیت Kids Corner برای نظارت و محتواهای غنی آموزشی برای یادگیری کودکان است. قابلیت محافظت از چشمان کودک در برابر نورهای مضر صفحه نمایش و همچنین دستیار والدین برای نظارت بر فعالیت کودکان از دیگر ویژگی‌های این تبلت مخصوص کودک محسوب می‌شوند.

هواوی میت پد T Kids Edition

این تبلت از یک قاب محافظ زیبا بهره می‌برد که از جنس سیلیکون بی خطر ساخته شده و علاوه بر محافظت از تبلت در برابر ضربه و آسیب‌ها، یک پایه برای راحتی بیشتر در استفاده و حمل نیز دارد. این قاب از جنس سیلیکون غیر سمی و بی خطر ساخته شده و در صورت گاز گرفتن احتمالی آن توسط کودک کم سن و سال، هیچ خطری فرزند شما را تهدید نمی‌کند. همچنین یک قلم همراه این تبلت عرضه می‌شود که کودکان با استفاده از آن می‌توانند طراحی و نقاشی کنند و تعامل آسان‌تر و بهتری با محتواها داشته باشند.

هواوی میت پد T Kids Edition

هر دو مدل تبلت هواوی میت پد تی کیدز ادیشن و قلم آن، تاییدیه معتبر RoHS اروپا را دریافت کرده‌اند و کاملا بی خطر و ایمن برای استفاده کودکان هستند.

هواوی میت پد T Kids Edition

هواوی MatePad T kids Edition دارای حسگر جاذبه داخلی است و می‌تواند دراز کشیدن کودک در زمان استفاده از تبلت را تشخیص دهد و در صورت قرار گرفتن کودک در وضعیت مناسب، اخطار بدهد. علاوه بر این، تبلت جدید و مخصوص کودک هواوی، لرزش را تشخیص می‌دهد و اجازه نمی‌دهد کودکان در حین راه رفتن یا داخل خودرو از دستگاه استفاده کنند، چرا که برای چشم کودک ضرر دارد.

هواوی میت پد T Kids Edition

حالت eBook Mode از دیگر ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌رود که کنتراست، شدت روشنایی، شفافیت، اشباع رنگ، دمای رنگ و دیگر پارامترهای صفحه نمایش را به صورت خودکار تنظیم می‌کند و راحتی بیشتری را در زمان مطالعه برای چشمان کودکان فراهم می‌آورد.

هواوی میت پد T Kids Edition

هواوی قابلیت‌های ایمنی متعددی را در تبلت میت پد تی کیدز ادیشن ارائه کرده که خیال پدرها و مادرها را راحت می‌کند. والدین می‌توانند با استفاده از قابلیت Kids Corner، بر فعالیت کودک خود نظارت داشته باشند و به اطلاعاتی مانند مدت زمان استفاده کودک از تبلت، اپلیکیشن‌های استفاده شده و محتواهای مشاهده شده دسترسی پیدا کنند. همچنین شما می‌توانید برای استفاده کودک خود از تبلت، محدودیت زمانی تعیین کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*