باتری ویوو ایکس 70 پرو

نتایج سرعت شارژ و تست باتری ویوو ایکس 70 پرو منتشر شد

گوشی ویوو X70 Pro به یک باتری ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. با گجت نیوز همراه باشید تا نتایج سرعت شارژ و تست باتری ویوو ایکس 70 پرو را بررسی کنیم.

از اینکه ویوو ایکس 70 پرو توانسته نسبت به نسل گدشته در بخش باتری پیشرفت چشمگیری داشته باشد، خوشنودیم. از عوامل این پیشرفت می‌توان به پنل امولد E5 سامسونگ،‌ چیپست جدید و باتری اندکی بزرگتر (۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت در مقایسه با ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت) اشاره کرد.

نتایج تست باتری ویوو ایکس 70 پرو

باتری ویوو ایکس 70 پرو

نماینده ویوو توانست در تست تماس 3G به مدت ۲۵ ساعت و ۷ دقیقه ادامه دهد و در تست وبگردی نیز ۱۸ ساعت و ۲۶ دقیقه دوام آورد. همچنین با یک بار شارژ کامل می‌توان تا ۲۰ ساعت و ۴۱ دقیقه ویدیو تماشا کرد. نتایج تحسین برانگیز این گوشی در دو تست آخر نشان می‌دهد که پنل E5 سامسونگ تاثیر زیادی در افزایش عمر باتری داشته است.

باتری ویوو ایکس 70 پرو

در نهایت Vivo X70 Pro توانست امتیاز کلی ۱۲۳ ساعت را به دست آرود. هیچکدام از رقبای ایکس 70 پرو حتی نمی‌توانند به این عدد نزدیک شوند و این در حالی است که برخی از آنها از باتری بزرگتری بهره می‌برند. به عنوان مثال شیائومی 11T پرو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

سرعت شارژ

وقتی یک شارژر ۴۴ وات را در کنار یک باتری ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دهید، نتیجه چیزی جز خوب نمی‌تواند باشد. در مدت ۳۰ دقیقه حدود ۶۴ درصد از ظرفیت باتری پر می‌شود و شارژ کامل نیز دقیقا یک ساعت طول می‌کشد؛ اما هنگامی که این اعداد را با سایر رقبای این گوشی مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که X70 Pro از آنها عقب است.

مخصوصا اینکه می‌توان باتری شیائومی 11T پرو و وان پلاس 9 را در کمتر از ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

[منبع لینک = “https://www.gsmarena.com/vivo_x70_pro-review-2332p3.php” name = “GSMArena” rel = “nofollow”] GSMArena [/منبع]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*