فاکسکان

فاکسکان، بزرگترین سازنده محصولات اپل حالا خودرو هم می‌سازد!

فاکسکان به عنوان بزرگترین سازنده محصولات اپل وارد صنعت خودرو شد. این تولیدکننده قصد دارد طی هفته جاری از انواع محصولات الکتریکی خود شامل شاسی بلند، سدان و اتوبوس رونمایی کند.

شرکت فاکسکان که هم‌اکنون به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم الکترونیک به ویژه محصولات اپل در جهان شناخته می‌شود برای ورود به حوزه خودرو عزم جدی دارد. این شرکت به زودی از انواع خودرو الکتریکی شامل شاسی بلند، سدان و اتوبوس پرده‌برداری خواهد کرد.

فاکسکان خودروساز می‌شود

فاکسکان

از آنجایی که خودروهای الکتریکی و خودران آینده صنعت خودرو محسوب می‌شوند و بسیاری از خودروسازان بزرگ به تولید این نوع از خودروها روی آورده‌اند، شرکت‌های حوزه فناوری نیز از این فرصت استفاده کرده و با سرمایه‌گذاری گسترده قصد دارند سهمی از این بازار بزرگ را به خود اختصاص دهند. همچنین با توجه به این که خودروهای آینده از لحاظ تکنولوژی بسیار پیشرفته محسوب می‌شوند و به فناوری ارتباطی وابسته خواهند بود، شرکت‌هایی چون هواوی و فاکسکان می‌توانند در این حوزه نیز بدرخشند.

فاکسکان

طبق تیزری که توسط فاکسکان منتشر شده، انواع محصولات خودرویی این شرکت طی رویدادی در تاریخ 18 اکتبر 2021 (26 مهر 1400) معرفی خواهند شد. در تیزر منتشر شده یک سدان با چراغ‌های LED پیشرفته به چشم می‌خورد که به کابینی با نمایشگر منحنی بزرگ نیز مجهز شده است.

فاکسکان

فاکسان علاوه بر این سدان از یک اتوبوس الکتریکی شهری و یک شاسی بلند کلاس C با طراحی چشمگیر و جذاب پرده‌برداری خواهد کرد. فاکسان تمام این خودروها را با برند فاکس ترون به تولید خواهند رساند. خودروهایی که تصاویر آنها را در این مقاله مشاهده می‌کنید به نسخه نهایی و تولیدی بسیار نزدیک خواهند بود.

فاکسکان

گفتنی است فاکسان اخیرا با شرکت لورد تاون موتورز به توافق رسیده تا با پرداخت قیمتی حدود 230 میلیون دلار کارخانه آنها در ایالات اوهایو آمریکا را خریداری کند. این شرکت با فیکسر نیز همکاری‌هایی را آغاز کرده و همچنین قصد دارد طی توافقی بزرگ با برند استلانتیس حضور موفقی را در صنعت خودرو تجربه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*