واردات خودرو

تکلیف واردات خودرو ۳ شنبه روشن خواهد شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت تکلیف طرح واردات خودرو در جلسه سه شنبه هفته جاری با حضور وزیر صمت مشخص خواهد شد.

علی جدی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص آخرین وضعیت طرح آزادسازی خودرو بیان کرد اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد چگونگی اصلاح ایرادات شورای نگهبان به طرح واردات راهکارهای مناسبی را در نظر گرفتند، اما در یکشنبه هفته قبل قرار بود با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت این اصلاحات مورد بررسی قرار بگیرد که جلسه مجلس به دلیل جلسه دولت لغو شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه عنوان کرد سپس تصمیم بر آن شد تا در سه شنبه هفته قبل این جلسه با حضور وزیر برگزار شود که باز هم به دلیل سفر برخی از اعضای کمیسیون به خارج کشور به تعویق افتاد.

تعیین تکلیف واردات خودرو در روز سه شنبه

علی جدی در ادامه بیان کرد سرانجام جلسه کمیسیون با حضور وزیر صمت طی روز سه شنبه همین هفته برگزار خواهد شد تا جمع‌بندی نهایی آن انجام شود. وی افزود پس از اجماع در مورد پیشنهادهای کمیسیون و با انجام جمع‌بندی مجلس نیز بلافاصله موظف است این طرح را مجددا به شورای نگهبان ارسال کند. این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص پیشنهادات کمیسیون نیز بیان کرد دو پیشنهاد در مورد شفاف بودن منشا ارز واردات خودرو و وظایف وزارت صمت در مورد واردات ارائه کردیم که جزئیات آن را پیش از جلسه نمی‌توان شرح داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*