محبوب ترین خودروی پاکستان

ژاپنی نه چندان معروف، محبوب ترین خودروی پاکستان است

یک خودرو ژاپنی نه چندان معروف توانست با ثبت آمار فروش بسیار بالا به محبوب ترین خودروی پاکستان در ماه آگوست 2021 تبدیل شود.

محصولات مدرن و پیشرفته با قیمت مناسب می‌توانند لقب پرفروش‌ترین خودرو بازار کشورهای پیشرفته را از آن خود کنند، اما در کشورهای در حال توسعه یا کشورهایی که از رفاه سطح بالایی برخوردار نیستند، خودروسازان برای ثبت فروش بالا باید محصولاتی ارزان قیمت و اقتصادی را عرضه کنند که بازار خودروی پاکستان نیز دقیقا همین شرایط را دارد.

کشور پاکستان با وجود این که با مشکلات زیادی مواجه است، اما مشتریان در بازار خودرو این کشور با انتخاب‌های جذابی مواجه‌اند. آمار فروش خودرو در ماه آگوست 2021 در این کشور از رشد 85.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد. در واقع در این ماه حدود 21 هزار و 751 دستگاه خودرو توسط مشتریان خریداری شده است.

محبوب ترین خودروی پاکستان

مشتریان پاکستانی در بازار خودرو این کشور می‌توانند محصولاتی از برندهای بزرگی چون هیوندای، تویوتا، هوندا، سوزوکی و جک را خریداری کنند و این برندها نیز با ارائه محصولات مناسب مشتریان توانستند به برندهای پرفروش بازار پاکستان تبدیل شوند. در همین راستا برند سوزوکی بار دیگر توانست لقب پرفروش ترین برند خودروسازی فعال در این کشور را از آن خود کند. همچنین خودرو سوزوکی آلتو که در سال قبل لقب پرفروش‌ترین خودرو بازار پاکستان را به خود اختصاص داده بود در آگوست سال 2021 نیز توانست موفقیت سال قبل خود را تکرار کند.

سوزوکی پرفروش‌ترین خودروساز فعال در پاکستان

محبوب ترین خودروی پاکستان

طبق آمارهای منتشر شده در آگوست 2021، برند سوزوکی با ثبت فروش 12 هزار و 62 دستگاه خودرو مختلف در جایگاه نخست پرفروش‌ترین برند خودروسازی پاکستان قرار گرفت. تویوتا با فروش 5639 دستگاه در جایگاه دوم و هوندا با فروش 3230 دستگاه در جایگاه سوم جای گرفته است.

سوزوکی آلتا محبوب ترین خودروی پاکستان شد 

محبوب ترین خودروی پاکستان

آمار فروش خودرو کامپکت سوزوکی آلتو برای این که سوزوکی به پرفروش‌ترین برند تبدیل شود نقش زیادی داشت؛ چرا که این خودرو توانست در ماه آگوست 2021 آمار فروش 5031 دستگاه را به ثبت برسند و جایگاه نخست را از آن خود کند. همچنین سوزوکی کلتوس با فروش 2845 دستگاه در جایگاه دوم قرار دارد. تویوتا یاریس نیز با فروش 2025 دستگاه توانست جایگاه سوم پرفروش‌ترین خودرو بازار پاکستان در ماه آگوست 2021 را به خود اختصاص دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طوری میگید این خودرو ها در کشور هایی با سطح امکانات کم پرفروشن انگار که کل جهان از ایران پراید میخره

    لابد با لامبورگینی مقابله هم میکنه!

    هنوز هم نمیخوایید باور کنید که ماهم جزو کشور های بدبخت جهان سومی حساب می شیم؟؟؟