یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی

قیمت برخی یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی در بازار ایران به نیم میلیارد تومان رسید!

به دنبال افزایش قیمت لوازم خانگی کره ای، قیمت برخی یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی در بازار ایران به بیش از نیم میلیارد تومان رسیده است.

در روزهای اخیر، خبر ممنوعیت واردات لوازم خانگی ال جی و سامسونگ سروصدای زیادی به پا کرد. این شرکت‌های کره‌ای پس از اعمال تحریم‌های بین‌المللی، بازار ایران را ترک کردند و با وجود این که سهم زیادی از بازار کشورمان را به خود اختصاص داده بودند، ترجیح دادند قید حضور در ایران را بزنند که البته این تصمیم آنها نیز با انتقادات زیادی همراه شد.

پس از خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران، لوازم خانگی ساخت این شرکت‌ها در ایران کمیاب شد و به دنبال آن شاهد افزایش قیمت آنها بودیم. به همین دلیل بسیاری از مشتریان به سراغ خرید لوازم خانگی ایرانی رفتند. چندی پیش نیز دولت رسما از ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای خبر داد و همین خبر بهانه‌ای شد تا باز هم شاهد افزایش قیمت محصولات سامسونگ و ال جی باشیم.

در حال حاضر با بررسی بازار مشاهده می‌کنیم که قیمت لوازم خانگی شرکت‌های کره‌ای سرسام‌آور شده و به عنوان مثال قیمت برخی یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی از نیم میلیارد تومان نیز فراتر رفته است. در حال حاضر، گران ترین و لاکچری‌ترین یخچال ساید بای ساید موجود در بازار ایران، یخچال فریزر ساید بای ساید سری Signature ال جی مدل SG1 است که با قیمت بیشتر از 576 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی

یخچال فریزر ساید بای ساید سری Next-P ال جی مدل MDP860DB با قیمت بیش از 235 میلیون تومان و یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی MDN770LB با رنگ مشکی براق با قیمت بیش از 122 میلیون تومان در رتبه‌های بعدی گران ترین یخچال های موجود در بازار ایران قرار گرفته‌اند.

اما یخچال ساید بای ساید SG1 ال جی چه ویژگی‌هایی دارد که باعث شده اکنون با قیمت بیش از نیم میلیارد تومان در بازار ایران عرضه شود؟ این یخچال با نام کامل LG Signature InstaView Door-in-Door SG1 عرضه می‌شود و همانطور که از اسمش مشخص است، از سری لاکچری Signature و مدل‌های Instaview است. مدل‌های Instaview دارای درهایی هستند که با دو بار ضربه روی آن، می‌توانید بدون باز کردن در، داخل یخچال را ببینید. همچنین یک سنسور هوشمند در زیر یخچال قرار گرفته که باعث می‌شود وقتی پای خود را زیر در یخچال بگذارید، در یخچال به صورت خودکار باز می‌شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید SG1 ال جی قفسه‌های عریض و عمیقی دارد و از فضای بسیار زیادی برخوردار است. شما همچنین می‌توانید دمای مورد نظر خود را برای آن اعمال کنید و مواد غذایی خاص را با دمای مشخص نگه دارید. ظرفیت خالص 762 لیتر، کمپرسور اینورتر خطی، کلاس مصرف انرژی A پلاس، رنگ استیل، سیستم یخ‌ساز و آب‌ریز، طبقه تاشو، 6 کشو در فریزر، فیلتر بهداشتی، سیستم جریان هوای چندگانه، فناوری انجماد سریع، فناوری اسمارت ThinQ، سیستم عیب‌یابی هوشمند و اینترنت اشیا از دیگر ویژگی‌های این یخچال لاکچری محسوب می‌شوند.

در ادامه می‌توانید قیمت گران ترین یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی موجود در بازار ایران را مشاهده کنید که قطعا بسیاری از مردم کشورمان توانایی خرید چنین یخچال‌هایی را ندارند.

قیمت لاکچری ترین یخچال فریزرهای سامسونگ و ال جی

مدلقیمت
ساید بای ساید سری Signature ال جی مدل SG1576 میلیون تومان
ساید بای ساید سری Next-P ال جی مدل MDP860DB235 میلیون تومان
ساید بای ساید ال جی سری Instaview مدل MDI765DB196 تا 249 میلیون تومان
ساید بای ساید ال جی MDN770LB مشکی براق122 میلیون تومان
ساید بای ساید 34 فوت ال جی مدل MDN76SS119 تا 140 میلیون تومان
ساید بای ساید ال جی MDN73NS استیل93 تا 97.5 میلیون تومان
ساید بای ساید سری Instaview ال جی مدل SXI555NW سفید92 تا 98 میلیون تومان
ساید بای ساید ال جی مدل MDN73GS91 تا 103 میلیون تومان
ساید بای ساید ال جی مدل X33488 تا 100 میلیون تومان
ساید بای ساید سری Instaview ال جی مدل SXI555NS سیلور87 تا 99 میلیون تومان
ساید بای ساید ال جی تیتانیوم مدل SXB550NS83 تا 94.5 میلیون تومان
ساید بای ساید سری Instaview ال جی مدل SXI555W81 تا 93 میلیون تومان
ساید بای ساید سامسونگ مدل G26PN80 میلیون تومان
ساید بای ساید ال جی مدل SXB53576 میلیون تومان
ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR14W رنگ سفید صدفی72 تا 98 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هدف اصلی ازگران کردن این یخچال‌ها این بودکه فقط مسئولان نظام که رانت خوارودزدهستندبتونن بخرن ومردم ازیخچال بی کیفیت ایرانی استفاده کنندجلوگیری از واردات یخچال اسراف وگناه کبیره است چون حق مردم است قرآن میگویداسراف نکنیدومالتان راپراکنده نسازیداین یخجالها ۵سال پیش ۱۰میلیون تومن الان یخچال سایدبایدسایدایرانی شده ۵۰میلیون اگرمردم بخرنددرحکم اسراف وپراکنده کردن مال است وگناه کبیره است