یخچال ایکس باکس

یخچال ایکس باکس با قیمت 100 دلار روانه بازار شد؛ وقتی یک شوخی جدی می شود!

یخچال ایکس باکس به زودی با قیمت ۱۰۰ دلاری وارد بازار می‌شود. در ابتدا تولید مینی یخچال Xbox Series X یک شوخی به نظر می‌رسید، ولی حالا واقعیت پیدا کرده است.

در آوریل گذشته توییتی منتشر شد و در آن مایکروسافت قول داد اگر در مسابقه BestOfTweets# توییتر برنده شود، یخچال ایکس باکس را تا پایان همین امسال تولید خواهد کرد. این کمپانی در نهایت موفق به شکست برند Skittles در توییتر شد تا وعده‌های مایکروسافت که پیشتر به یک شوخی شبیه بود، به واقعیت نزدیک شود.

آغاز فروش واقعی یخچال ایکس باکس

بعد از آن، در ماه ژوئن اعلام شد که مایکروسافت یخچال ایکس باکس را در عرض سه ماه تولید خواهد کرد. طبق پیش‌بینی‌ها مینی یخچال ایکس باکس سری X از سه روز آینده با قیمت ۹۹.۹۹ دلاری در دسترس خواهد بود.

یخچال ایکس باکس

مینی ایکس باکس یک یخچال جمع و جور با فضایی برای نگهداری از تعدادی نوشیدنی و همچنین دو شلف داخل در خودش است. این دستگاه همچنین با استفاده از یک آداپتور برق DC نیز به جز دوشاخه پیش‌فرض خود به برق وصل می‌شود و یک پورت USB نیز در جلوی آن تعبیه شده که می‌توانید از آن برای شارژ دیگر وسایل الکترونیکی خود استفاده کنید.

عرضه این یخچال فریزر ثابت می‌کند که توییت یکم آوریل مایکروسافت هرگز یک شوخی نبوده است و این کمپانی همزمان با تولید کنسول‌های بازی خود، روی ساخت یکی یخچال فریزر کوچک هم فکر می‌کرده است.

مایکروسافت این دستگاه را به بازارهای ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و قاره اروپا عرضه خواهد کرد. بنابراین مشخص نیست که بازارهای آسیایی هم از آن میزبانی خواهند کرد یا خیر. اولین فروش این محصول نیز از ماه دسامبر آغاز می‌شود و سپس وارد دیگر بازارها خواهد شد.

سیاستی که مایکروسافت برای تولید و عرضه این مینی یخچال در پیش گرفته کمی عجیب به نظر می‌رسد. مشخص نیست آیا واقعاً گیمرها به چنین یخچالی گوشه اتاق خود نیاز داشته باشند یا خیر! آیا شما هم ترجیح می‌دهید بعد از انجام یک بازی آنلاین هیجان انگیز، از مینی یخچال گوشه اتاق خود یک نوشیدنی خنک بردارید و بنوشید، یا آنکه فرقی برایتان نمی‌کند به آشپزخانه بروید و از یخچال اصلی منزل استفاده کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*