دیجی کالا جت

امکان دانلود اپلیکیشن «دیجی کالا جت» در استورهای اندرویدی و iOS فراهم شد

اپلیکیشن دیجی کالا جت اکنون در استورهای اندرویدی و iOS در دسترس عموم قرار گرفته است. در اپلیکیشن «دیجی‌کالا جت» سفارش سوپرمارکتی آنلاین در سی دقیقه به دست‌ مشتریان می‌رسد. این اپلیکیشن را می‌توانید از استورهای اندرویدی و iOS دانلود کنید.

«دیجی کالا جت» پلتفرم جدیدی در گروه دیجی‌کالا است که در زمینه تحویل سفارش‌های سوپرمارکتی با ارسال رایگان و در بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای، به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کند. سرعت در خدمات‌رسانی همواره یکی از مهمترین خواسته‌های مشتریان بوده است از این رو این سرویس با هدف خریدهای لحظه‌ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی در تلاش است تجربه‌ای متفاوت در این زمینه برای مشتریان خود ایجاد کند.

دیجی کالا جت

سرویس «دیجی‌کالا جت» خدمت‌رسانی خود را از شهرهای تهران و کرج آغاز کرد و به تازگی در شهر مشهد و شیراز فعالیت می‌کند اما به گفته مدیران آن، به زودی بر تنوع محصولات ارسالی افزوده شده و تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش خواهد داد.

«دیجی کالا جت» جدیدترین سرویس سفارش آنلاین سوپرمارکتی در ایران است که با وعده ارسال سفارش‌های زیر ۳۰ دقیقه به راه افتاده و در حال حاضر هزینه ارسال سفارش‌ها برای کاربران در آن رایگان است.

محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا جت به دو صورت تأمین می‌شود: جت مارت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای. دیجی‌کالا جت، دارک استورهایی به نام «جت مارت» را راه‌اندازی کرده است که با داشتن انبارهای  اختصاصی در مناطق مختلف شهر توانسته زنجیره تأمین با سرعت بیشتری ایجاد کند و نیازهای مشتری، مستقیم‌تر و سریع‌تر رفع شود. از طرفی همکاری با فروشگاه‌­های زنجیره‌­ای مطرح و معتبر باعث شده تا علاوه بر تنوع کالایی از بهترین برندها، گستردگی این خدمات افزایش یابد.

برای دانلود اپلیکیشن «دیجی کالا جت» به لینک زیر مراجعه کنید:

https://dgka.la/jetpr

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*