لایو تکست

تماشا کنید: قابلیت لایو تکست اپل، ابزاری برای تنبل های کلاس

لایو تکست یکی از قابلیت‌های جذاب iOS 15 است. در این ویدیو ببینید چگونه شاگرد تنبل‌های کلاس می‌توانند از Live Text نهایت استفاده را کنند!

لایو تکست یکی از بهترین ویژگی‌های جدیدی است که اپل در iOS 15 اضافه کرده و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند با شمار تلفنی که روی تابلو یا کاغذی نوشته شده تماس بگیرند؛ یا اگر روی آن تابلو یا کاغذ حاوی یک آدرس ایمیل باشد، می‌توانند از این قابلیت برای ارسال نامه الکترونیک استفاده کنند. از این به بعد حتی کتاب یا نوشته‌ای که به زبان خارجی چاپ شده است نیز می‌تواند مفید واقع گردد زیرا با این قابلیت می‌توان آن را ترجمه کرد.

زیبایی این ویژگی این است که می‌توانید از آن نه تنها از طریق Camera Roll بلکه مستقیماً از برنامه دوربین گوشی نیز استفاده کنید. فقط لازم است دوربین را باز کرده و روی تابلو یا منو یا هر چیز دیگری که حاوی اطلاعات است قرار دهید. مواردی که از طریق لایو تکست می‌توانید از آن استفاده کنید شماره تلفن، آدرس ایمیل و … است. اولین قدم این است که روی آیکون لایو تکست ضربه بزنید تا اطلاعات پردازش شود.

اما به نظر می‌رسد لایو تکست کاربرد دیگری نیز دارد که کمپانی اپل هنگام توسعه این قابلیت ممکن است به آن توجه نکرده باشد. در یکی از ویدیوهای تیک تاک که به سرعت وایرال شد، دانش آموزی را نشان می‌دهد که با استفاده از قابلیت لایو تکست جزوه‌های هم کلاسی خود را کپی کرده و آن را به صورت دیجیتال در می‌آورد. این ویدیو توسط یکی از فعالان فرانسوی حوزه تکنولوژی در توئیتر به اشتراک گذاشته شد و عنوان کرد که دانش آموزان با استفاده از آی او اس ۱۵ اقدام به سرقت جزوه‌های خود می‌کنند که این در نوع خودش یک نبوغ است.

دیگر لازم نیست که ساعت‌ها در کلاس وقت و انرژی خود را صرف جزوه نوشتن کنید، تنها کافی‌ست با استفاده از قابلیت لایو تکست جزوه‌های همکلاسی خود را کپی کنید؛ فقط حواستان باشد از جزوه دانش آموزی کپی برداری کنید که شاگرد اول کلاس است و معدل بالایی دارد یا حداقل وضعیت درسی او از شما بهتر است! یادتان باشد بهتر است به جای سخت کارکردن، هوشمندانه کار کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خب مرد مومن عکس بگیر با مترجم گوگل هم میشه همچین کاری کرد