فوتون تونلند فیس لیفت

پیکاپ فوتون تونلند فیس لیفت به ایران آمد+عکس

ایران خودرو دیزل قصد دارد که به زودی نسخه جدیدی از پیکاپ فوتون تونلند را تحت عنوان فوتون تونلند فیس لیفت روانه بازار کشور کند.

ایران خودرو دیزل سال‌های زیادی است که مشغول به مونتاژ‌ پیکاپ فوتون تونلند در کشور است. این شرکت به تازگی تصمیم گرفته است تا نسخه فیس لیفت فوتون تونلند را به جای نسل قبلی روانه بازار کشور کند. شاید اصلی‌ترین دلیلی که ایران خودرو دیزل را به فکر عرضه این نسخه از فوتون تونلند انداخته است ورود پیکاپ‌های جدیدی از جمله یواز پاتریوت پیکاپ، کرمان خودرو با مدل KMC مدل T8، آمیکو آسنا به بازار است.

بررسی نسل جدید فوتون تونلند از نظر ظاهری

فوتون تونلند فیس لیفت

برای این نسخه از فوتون تونلند سپر جدیدی در نظر گرفته شده، فرم چراغ‌ها به کلی تغییر کرده و همچنین جلوپنجره نیز طراحی جدیدی داشته است. این مسائل باعث شده تا نسل جدید فوتون تونلند ظاهر خشن‌تری را به خود بگیرد و نسبت به نسل قبل تنومندتر به نظر برسد. اما تغییرات تنها مختص به ظاهر نسخه فیس لیفت فوتون تونلند نیست و این خودرو در داخل کابین نیز تحولاتی را به خود دیده است.

فوتون تونلند فیس لیفت با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد؟

فوتون تونلند فیس لیفت

ایران خودرو دیزل این نسخه از فوتون تونلند را از ماه آینده و به صورت توافقی به افرادی که نسخه قبلی را خریداری کرده‌اند تحویل خواهد داد. تاکنون هیچ خبری مبنی بر این که آیا قیمت فوتون تونلند فیست لیفت در مقایسه با قیمت قبلی که 807 میلیون تومان بوده افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر منتشر نشده است،‌ اما ایران خودرو دیزل اعلام کرده که در صورت افزایش، رقم بسیار کم خواهد بود یا اصلا هیچ افزایشی اتفاق نخواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*