ویجت آب و هوای اندروید 12

تصاویری از ویجت آب و هوای زیبای اندروید 12 منتشر شد

سیستم عامل Android 12 از زبان طراحی جدیدی بهره می‌برد و حالا تصاویری از ویجت آب و هوای اندروید 12 منتشر شده که نشان می‌دهد این ویجت در امتداد زبان طراحی جدید گوگل است.

جدیدترین نسخه بتا از برنامه گوگل بالاخره ویجت جدید آب و هوا را به اندروید 12 آورد. این ویجت بر اساس زبان طراحی Material You گوگل توسعه داده شده است.

در صورتی که روی گوشی پیکسل خود اندروید 12 بستنی یخی بتا 5 را دارید و برنامه گوگل را هم به نسخه ۱۲.۴۱ بتا آپدیت کرده‌اید، می‌توانید صفحه اصلی گوشی خود را به ویجت جدید آب و هوای اندروید 12 مزین کنید.

ویجت آب و هوای اندروید 12

این ویجت احتمالا آخرین قطعه پازل اندروید 12 بود که قرار است به زودی برای تمامی گوشی‌های پیکسل سازگار منتشر شود. گوگل دیشب از گوشی‌های سری پیکسل 6 رونمایی کرد و احتمالا به زودی شاهد انتشار اندروید 12 باشیم.

در ویجت جدید می‌توانید وضعیت کنونی آب و هوا را در کنار حداقل و حداکثر دمای آن روز و موقعیت مکانی خود مشاهده کنید. زیبایی و گیرایی آيکون آب و هوا زیبا و همچنین اعداد برجسته نیز این ویجت را تکمیل می‌کنند. رنگ ویجت نیز همانند سایر قسمت‌ها در اندروید 12 بر اساس رنگ تصویر زمینه و تم کلی آن تنظیم می‌شود.

ویجت‌های جدید را می‌توان یکی از جذاب‌نرین تغییرات بصری اندروید 12 دانست که البته در نسخه‌های بتا اولیه حضور نداشتند و با تاخیر زمانی نسبتا قابل توجهی به سیستم عامل اضافه شدند.

ویجت‌ها همیشه جزئی جدایی ناپذیر از اندروید بودند؛ اما تنها پس از استفاده از آنها در iOS 14 بود که گوگل به یاد آورد چیزی به عنوان ویجت در سیستم عامل خود دارد. در هر صورت خیلی خوب است که سرانجام ویجت‌ها توانسته‌اند توجه گوگل را به خود جذب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*