آموزش ویدیویی نصب ویندوز 11

آموزش ویدیویی نصب ویندوز 11 روی کامپیوترهای قدیمی

در آموزش ویدیویی نصب ویندوز 11 با گجت نیوز همراه باشید تا به صورت قدم به قدم به شما نشان دهیم چگونه ویندوز جدید مایکروسافت را روی سخت‌افزارهای قدیمی نصب کنید.

مایکروسافت ابتدای مهرماه ویندوز ۱۱ را با طراحی جالب توجه و ویژگی‌هایی جدید برای دستگاه‌های سازگار منتشر کرد. این ویژگی های جدید که با هدف افزایش بازدهی و کارایی رایانه شما آماده شده‌اند و می‌توانند زندگی را در خانه و اداره برای شما آسان‌تر کنند. اما اگر تمام سخت‌افزار مد نظر مایکروسافت را نداشته باشیم، باید قید استفاده از ویندوز 11 را بزنیم؟ خوشبخانه اینطور نیست و در این ویدیو چگونگی نصب Windows 11 روی سیستم‌های قدیمی را به شما آموزش می‌دهیم.

پیش از اینکه به چگونگی نصب ویندوز ۱۱ روی کامپیوترهای قدیمی بپردازیم باید به یک نکته بسیار مهم توجه داشت که شرکت مایکروسافت و بسیاری از کارشناسان این حوزه به کاربران کامپیوترهای قدیمی و ناسازگار با نسخه جدید سیستم عامل ویندوز توصیه کردند از نصب ویندوز 11 روی کامپیوترهای قدیمی با دور زدن محدودیت‌ها خودداری کنند. مایکروسافت تاکید کرده که تا سال 2025 به پشتیبانی از ویندوز 10 ادامه خواهد داد و به همین دلیل کاربران فعلی ویندوز ۱۰ با مشکلی از لحاظ به‌روزرسانی‌ها مواجه نخواهند شد. با تمام این تفاسیر اگر همچنان مایل به نصب جدیدترین نسخه ویندوز روی سخت‌افزار ضعیف‌تان هستید، با گجت نیوز همراه باشید.

آموزش ویدیویی نصب ویندوز 11 مایکروسافت

برخی از کاربرانی که با دور زدن محدودیت‌ها ویندوز 11 را نصب کرده‌اند، با مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری متعددی مواجه شده و به ناچار مجددا به نصب ویندوز 10 روی آورده‌اند. همچنین مایکروسافت تاکید کرد برای کامپیوترهای ناسازگار با ویندوز 11 در صورت نصب این نسخه، آپدیت‌های امنیتی ارائه نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این چ روش مسخره ای بود دیگه!
    ازین ساده ترم هست با ی فایل رجیستری ویندوز نصب میشه

  2. خیلی ممنون خیلی راحت ویندوز بدون مشکل نصب شد اصلا باورم نمیشد تو سیستم قدیمی این ویندوز نصب شد حتی به راحتی فایل جابه جا شد و نیازی به دو پارت قسمت کردن نداشت