جریمه 240 میلیون دلاری گوگل

رگولاتوری روسیه به دنبال جریمه 240 میلیون دلاری گوگل

رگولاتوری روسیه قصد دارد دادخواست جریمه 240 میلیون دلاری گوگل را به دادگاه ببرد. این پس از آن اتفاق می‌افتد که گوگل از پرداخت جریمه 458 هزار دلاری، امتناع کرد.

رگولاتوری ارتباطات روسیه “Roskomnadzor” گوگل را به دلیل حذف نکردن محتوایی که از دید این نهاد، غیرقانونی پنداشته می‌شد؛ به پرداخت جریمه 458 هزار دلاری محکوم کرد. اما گوگل هنوز این مبلغ را پرداخت نکرده است و حالا رگولاتوری روسی قصد دارد با جریمه 240 میلیون دلاری، این کمپانی را نقره داغ کند.

در واقع، Roskomnadzor خواهان دریافت 5 تا 20 درصد از گردش مالی گوگل در کشور روسیه است. سال گذشته، کل این رقم حدود 1.2 میلیارد دلار بود که درصد مورد نظر رگولاتوری، معادل 60 تا 240 میلیون دلار می‌شود.

این نهاد به دنبال صدور برگ جریمه مشابهی برای فیسبوک هم است. اما فعلا دادخواست جریمه گوگل را در تاریخ 5 آبان به دادگاه ارائه خواهد داد. جلسه رسیدگی به آن نیز در تاریخ 17 آبان برگزار خواهد شد.

[منبع لینک = “https://www.gsmarena.com/russias_communications_regulator_is_looking_to_slap_google_with_an_up_to_240_million_fine-news-51496.php” name = “gsmarena” rel = “nofollow”] gsmarena [/source]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*