صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3 در بخش جلو اکنون علاوه بر کیفیت بالا مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد که کار با این گوشی تاشو را بیش از پیش آسان کرده است. در ادامه شما را با این ویژگی‌ها آشنا خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 علاوه بر دوربین‌ها و نمایشگر باکیفیت لیستی از قابلیت‌ها و نوآوری‌های جدید را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. ضمن اینکه صفحه نمایش جلوی قدرتمند آن که ترکیبی از استایل و عملکرد را به همراه دارد توانسته این گوشی تاشو را بیش از پیش جذاب کند. سامسونگ برای صفحه نمایش جلویی گلکسی زد فلیپ 3 که حدود 1.9 اینچ است قابلیت‌های متعددی را در نظر گرفته تا کاربران بدون باز کردن گوشی بتوانند به برنامه‌ها و سایر قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنند. پشتیبانی از ویجت‌های جدید تا اسکرول کردن در پیام‌های گوشی فقط بخشی از امکانات نمایشگر جلویی این گوشی محسوب می‌شوند. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ آشنا کنیم.

ویژگی‌های صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3

بررسی اعلان‌ها فقط با یک نگاه

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3

صفحه نمایش جلویی گلکسی زد فیپ 3 این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید مواردی چون بررسی اعلان‌ها، مشاهده پیام‌ها و یافتن اطلاعات مورد نظر را بدون باز کردن گوشی آسان‌تر از قبل انجام دهید. همچنین کاربران با بزرگ‌تر شدن ابعاد صفحه‌نمایش جلویی گلکسی زد فلیپ 3 می‌توانند چهار خط متن پیام را ببینند و تا 8 خط متن را اسکرول کنند؛ در واقع به این تغییرات کاربران دیگر هیچ اطلاعات مهمی را از دست نخواهند داد.

کنترل برنامه‌های مورد علاقه روی صفحه نمایش

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3 در بخش جلو به ویجت‌های قدرتمندی مجهز شده تا کاربران بتوانند هشت برنامه پیش‌فرض گوشی را بهتر از قبل کنترل کنترل کنند. اکنون کاربران قادرند بدون باز کردن گوشی به تغییر آهنگ، بررسی آب و هوا و بررسی برنامه مورد نظر خود بپردازند.

همچنین کاربران با ویجت کنترل Buds می‌توانند میان حالت‌های Active Noise Cancelling یا شنیدن صدای محیط و یا خاموش کردن آن گزینه مورد نظر را انتخاب کند. ضمن این که امکان فعال یا غیر فعال کردن کنترل‌های لمسی بادز نیز فراهم شده است. همچنین کاربران می‌توانند به کمک ویجت ضبط صدا به شکل مستقیم از روی صفحه نمایش به ضبط صدای خود بپردازند. از سایر ویجت‌های این بخش نیز می‌توان به تایمر، زنگ هشدار بعدی، موسیقی، آب و هوا، برنامه روزانه و Samsung Health اشاره کرد.

هماهنگ گردم صفحه نمایش ساعت با گوشی

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3

صفحه نمایش این گوشی تاشو در بخش جلو قابلیت‌های پیشرفته دیگری را نیز به همراه دارد که به کمک آنها می‌توانید نمایشگرهای گوشی و گلگسی واچ 4 را با یکدیگر همگام‌سازی کنید. علاوه بر این کاربران در زمان تغییر استایل روزانه خود نیز می‌توانند همان استایل را برای گلکسی زد فلیپ 3 و ساعت واچ 4 خود نیز در نظر بگیرند.

شخصی‌سازی صفحه نمایش

کاربران اکنون قادرند به کمک گزینه‌های شخصی‌سازی، گوشی گلکسی زد فلیپ 3 را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنند. صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3 در بخش جلو این امکان را به کاربران می‌دهد تا حداکثر 15 تصویر را به عنوان تصویر زمینه انتخاب کرده و هر بار که گوشی را روشن می‌کنند یک تصویر متفاوت را مشاهده کنند. از این رو کاربران با استفاده از این صفحه نمایش که به نوعی یک بوم خالی فوق‌العاده محسوب می‌شود، می‌توانند تمام جنبه‌های شخصیتی خود را در آن نمایش دهند.

ثبت تمام لحظه‌ها با یک دست

صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 3

کاربران با قابلیت Quick Shot می‌توانند بدون نیاز به باز کردن گوشی به ثبت تصاویر سلفی بپردازند. بعد از فعال کردن این قابلیت برای جابجایی میان حالت عکس و فیلم کافی است انگشت خود را روی صفحه بکشید تا محتوای مورد نظر را ضبط کنید. همچنین برای ثبت تصاویر همراه دوستانتان باید انگشتتان را به سمت بالا بکشید تا دوربین در حالت فوق عریض قرار بگیرد. علاوه بر اینکه ثبت تصاویر با یک دست آسان‌تر شده، دوربین پشت نیز قادر است تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*