مقایسه تصویری اپل واچ سری 7

مقایسه تصویری اپل واچ سری 7 با اپل واچ سری 6

بسیاری از طرفداران اپل، تغییرات ایجاد شده در Apple Watch 7 را راضی‌کننده نمی‌دانند. اما مقایسه تصویری اپل واچ سری 7 با سری 6 شاید تفاوت این دو را برجسته‌تر و طرفداران را راضی‌تر کند.

پیش از معرفی رسمی اپل واچ سری 7، شایعات هیجان‌انگیزی مطرح شد و انتظار کاربران را بالا برد. بنابراین عادلانه نیست اپل برای چیزی که هرگز وعده‌اش را نداده بود، مورد سرزنش قرار بگیرد. این درست که ساعت هوشمند جدید صاحب آیفون تغییرات خیلی بزرگی به خود ندیده است، ولی در مقایسه تصویری با نسل قبلی ویژگی‌های بهبودیافته اپل واچ سری 7 کاملا چشم‌گیر است.

گجت پوشیدنی جدید، دارای صفحه نمایش به مراتب بزرگ‌تری است؛ البته تا جایی که برای یک ساعت هوشمند راه دارد. این نه با تغییر در طراحی کلی، بلکه با کاستن از پهنای حاشیه‌ها عملی شد. تغییر دیگر، بزرگ شدن کیس ساعت است.

در ابتدا، برخی نگران بودند که چنین چیزی واقعیت نداشته باشد؛ اما وقتی اپل واچ سری 6 و 7 را کنار هم قرار دهیم، کیس بزرگ‌تر مدل جدید کاملا خودنمایی می‌کند. این تصاویر هم رندرهای تبلیغاتی نیستند؛ بلکه خود واقعی ساعت‌اند.

مقایسه تصویری اپل واچ سری 7

با وجود این، باز هم هستند کاربرانی که این تغییرات را کافی نمی‌دانند؛ کسانی که درباره سری آیفون 13 نیز همین نظر را دارند. برای دیگران اما شاید این همان تغییراتی باشد که منتظرش بودند.

ناگفته نماند که فروش اپل واچ سری 7 از جمعه همین هفته آغاز خواهد شد.

Error: Check network connection status.
Open in Google Translate

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*