گوشی iQOO Z5x

گوشی iQOO Z5x با دوربین 50 مگاپیکسلی و پردازنده دایمنسیتی 900 معرفی شد

شرکت چینی iQOO پس از معرفی سری Z5 در ماه گذشته، اکنون به معرفی گوشی iQOO Z5x پرداخته که خبر از موبایلی قابل توجه می‌دهد.

شرکت iQOO که از زیرمجموعه‌های Vivo محسوب می‌شود در نهایت گوشی iQOO Z5x را معرفی و از مشخصات فنی آن پرده برداری کرد. این گوشی دارای نمایشگر 6.58 اینچی LCD با کیفیت +Full HD و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی است. دوربین سلفی 8 مگابایتی هم درون ناچ قطره‌ای شکل در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. در قیمت پشتی گوشی هم شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز ماکرو 2MP هستیم.

زیر بدنه مقاوم، گوشی iQOO دارای تراشه پردازشی Dimensity 900، محصول شرکت MediaTek است که با 8 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 256GB حافظه داخلی همراه شده است. این تلفن هوشمند به صورت پیش فرض روی سیستم عامل Android 11 و رابط کاربری OriginOS 1.0 اجرا می‌شود.

گوشی iQOO Z5x

نکته جالب در مورد این گوشی چینی، وجود تکنولوژی «رم مجازی» است که اجازه افزایش 1.5 گیگی رم در مدل‌های 6GB و 4GB رم مجازی در مدل‌های 8 گیگی را فراهم می‌کند.

Z5x دارای سیستم خنک کننده مایع از نوع 5 لایه‌ای است تا کیفیت و سرعت اجرای گوشی را در حد عالی نگه دارد. امکانات ارتباطی آن هم شامل پشتیبانی از وای فای 6 و اینترنت 5G می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت هم در گوشه بدنه برای موارد امنیتی تعبیه شده است. باتری به کار رفته در این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که توسط یک پورت USB C و فست شارژ 44 واتی تغذیه می‌شود. سازندگان ادعا کرده‌اند که شارژ 0 تا 58 درصدی باتری در 30 دقیقه میسر می‌شود.

گوشی iQOO Z5x در سه رنگ سفید، مشکی و نارنجی به فروش می‌رسد و شامل سه نسخه متفاوت 6 گیگابایت رم / 128 حافظه، 8GB رم / 128GB حافظه و 8GB رم / 256GB حافظه داخلی به فروش می‌رسد. قیمت‌های این سه نسخه به ترتیب 250، 265 و 300 دلار آمریکا تعیین شده است.

پیش خرید این گوشی از امروز آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی vivo به خریداری Z5x بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*