دنا پلاس توربو شارژ دنده ای

دنا پلاس توربو شارژ دنده ای با فرمان برقی و امکانات جدید در راه است

گروه خودروسازی ایران خودرو قصد دارد به زودی دنا پلاس توربو شارژ دنده ای را با امکانات جدیدی نظیر فرمان برقی به مشتریان عرضه کند.

طبق اطلاعاتی که در شرایط فروش محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده، این خودروساز بزرگ کشور قصد دارد دنا پلاس توربوشارژ دنده ای با فرمان برقی و امکانات جدید به مشتریان عرضه کند.

امکانات جدید دنا پلاس توربو شارژ دنده ای

ایران خودرو اعلام کرد طی ماه‌های آینده تعهدات مربوط به دنا پلاس توربوشارژ دنده ای را با نسخه جدید انجام خواهد داد. علاوه بر این، بر اساس تولیدات آزمایشی برای دنا پلاس توربو دنده ای جدید قرار است فرمان کمکی برقی به جای ساختار هیدرولیکی شده در این سدان خانوادگی ارائه شود. در واقع این خودرو نیز مانند دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، پژو 207 آی و رانا پلاس پانوراما به جعبه فرمان EPS یا همان کمکی برقی مجهز خواهد شد.

گفننی است هم‌اکنون دنا پلاس توربو دنده ای از یک موتور TC7 بهره می‌برد که این موتور 1.65 لیتری توربوشارژ می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. گیربکس 5 سرعت دستی نیز نیروی تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد.

از امکانات مهم این خودرو نیز می‌توان به دو کیسه هوا (کیسه‌های هوای جانبی جلو سفارشی)، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، آینه‌های تاشو برقی، رهیاب ماهواره‌ای، چراغ روشنایی روز، دوربین دنده عقب، صندلی‌های جلوی برقی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و سانروف اشاره کرد.