تصاویر سامسونگ گلکسی تب S8

عکس های تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب S8 را قبل از معرفی ببینید

تصاویر سامسونگ گلکسی تب S8 منتشر شد. Galaxy Tab S8 قرار است در دی یا بهمن ماه سال جاری عرضه شود. این تبلت پرچمدار به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد.

سری تبلت‌های گلکسی تب S7 سامسونگ از سه دستگاه مختلف تشکیل شده بود و بر اساس شایعات منتشر شده، سری گلکسی تب S8 نیز با سه مدل در سال 2022 جایگزین آنها خواهد شد. یکی از این سه تبلت جدید گلکسی تب اس 8 اولترا است که از یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی امولد بهره خواهد برد.

تصاویر سامسونگ گلکسی تب S8

حالا تصاویر مدل ۱۱ اینچی سامسونگ گلکسی تب S8 (کوچکترین مدل)‌ در رنگ نقره‌ای منتشر شده است. طراحی تب اس 8 شباهت زیادی به نسل قبل خود دارد. نمایشگر ۱۱ اینچی این تبلت از یک پنل LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و حاشیه‌های بسیار باریکی نیز دارد.

بریدگی خط آنتن در بدنه پشتی شباهت زیادی به خط آنتن Tab S7 دارد و حتی نوار مغناطیسی تعبیه شده برای شارژ اس پن و دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی نیز تفاوتی با اس 7 ندارند. هرچند که ظاهرا قرار است حسگر اثر انگشت فیزیکی در دکمه پاور ادغام شود.

مهمترین تغییر تبلت جدید به مشخصات سخت افزاری مربوط مي‌شود. برخی از منابع به احتمال استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 اشاره می‌کنند و برخی دیگر نیز بر این باورند که از تراشه اسنپدراگون 898 در این تبلت استفاده خواهد شد.

سامسونگ قرار است در دی یا بهمن ماه سال جاری از سری تبلت های گلکسی تب S8 رونمایی کند. قیمت مدل پایه تبلت ۱۱ اینچی ۸۴۰ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*