بشقاب پرنده ها

فیلم درگیری نیروی دریایی آمریکا با بشقاب پرنده ها منتشر شد!

به تازگی ویدیویی از درگیری نیروی دریایی آمریکا با بشقاب پرنده ها منتشر شده که نشان می‌دهد کشتی‌ها و یوفوها در حال شلیک کردن به یکدیگر هستند.

همواره اخبار و شایعات زیادی درباره مواجهه با یوفوها یا بشقاب پرنده ها منتشر می‌شود که البته خیلی‌ها آنها را ساختگی و غیر واقعی می‌دانند، اما برخی از این اتفاقات ما را به فکر وا می‌دارد. یکی از ادعاهای روبه‌رو شدن با یوفوها توسط افسران نیروی دریایی ارتش آمریکا مطرح شد. یک خلبان بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در اوایل امسال مدعی شده بود که در سال‌های خدمت خود همیشه یوفوها یا اشیای ناشناس پرنده را مشاهده می‌کردند و حتی به دیدن آنها عادت داشتند.

رایان گریوز، افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفت اوایل سال 2015 به مدت دو سال تقریبا هر روز چیزهایی را که می‌توانست یوفو باشند در آسمان جنوب شرقی ساحل ویرجینیا مشاهده می‌کردند. وی همچنین اظهار کرد ظاهر آنها با دیگر هواپیماها و اشیای پرنده متفاوت بود و ما جرات نداشتیم به صورت جدی به آنها نگاه کنیم.

بشقاب پرنده ها

مدتی بعد، یعنی در تابستان امسال، آمریکایی‌ها گزارش رسمی را درباره اشیای ناشناس پرنده منتشر کردند و در این گزارش، نه وجود یوفوها یا بیگانگان را تایید کردند و نه تکذیب. در واقع در این گزارش آمده است هیچ مدرکی وجود ندارد که تایید کند پدیده‌های هوایی غیر قابل توجیهی که در سال‌های اخیر بارها توسط خلبانان ارتش ایالات متحده مشاهده شده، مربوط به موجودات فرازمینی بوده است؛ با وجود این، آنها هنوز نمی‌توانند دلیل وجود این اشیای پرنده اسرارآمیز در هوا را توضیح دهند. همچنین مقامات اطلاعاتی آمریکا گفته‌اند روشن و قابل تایید است که این اشیای پرنده غیر معمول، بخشی از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و مخفی پنتاگون نیستند.

اما به تازگی یک ویدیوی جدید در برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده که نبرد نیروی دریایی آمریکا با بشقاب پرنده ها یا اشیای ناشناس پرنده را نشان می‌دهد. این یک ویدیوی عجیب است که The Drive در اواخر ماه مارس منتشر کرد، اما واقعی بودن یا نبودن آن هنوز مورد تایید نیست. بر اساس این گزارش، ناوشکن‌های نیروی دریایی آمریکا در تابستان 2019 در سواحل کالیفرنیا توسط دو بشقاب پرنده با منشا ناشناخته مورد حمله قرار گرفتند.

اکنون که بیش از دو سال از آن واقعه می‌گذرد و با وجود تحقیقات فراوانی که توسط آمریکایی‌ها انجام شده، هنوز هیچکس نمی‌داند آن اجسام پرنده چه چیزی بودند، چه می‌خواستند و از کجا آمده بودند. این ویدیو توسط یکی از کشتی‌های جنگی نیروی دریایی آمریکا گرفته شده و همانطور که در آن مشخص است، ناو آمریکایی و اشیای ناشناس پرنده در حال شلیک کردن به سمت یکدیگر هستند. گفته می‌شود گزارش این اتفاق تاکنون به صورت محرمانه طبقه‌بندی شده است.

در ادامه می‌توانید این ویدیو از نبرد کشتی نیروی دریایی آمریکا با بشقاب پرنده ها را مشاهده کنید:

ویدیوی درگیری نیروی دریایی آمریکا با بشقاب پرنده ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*