اولین تریلر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy

اولین تریلر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy را تماشا کنید

شرکت راک‌استار اولین تریلر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – جی تی ای: تریلوژی را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازد.

اولین تریلر بازی جی تی ای: تریلوژی نشان می‌دهد که برخلاف تصور، این ریمستر جدید تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی اصلی دارد.

پس از شایعات فراوان، نسخه‌ی ریمستر جی‌تی‌ای 3، جی‌تی‌ای: وایس سیتی و جی‌تی‌ای: سن آندریاس، مدتی قبل به صورت رسمی تایید شد اما راک‌استار هیچ عکس یا تریلری از آن منتشر نکرده بود. حالا اولین تریلر رسمی بازی نیز در دسترس قرار گرفته که تفاوت‌هایش با نسخه‌های اصلی را به رخ می‌کشد.

راک‌استار اعلام کرده بود که این نسخه شامل بهبودهای گرافیکی و بصری می‌شود و از گیم‌پلی مدرن‌تری بهره می‌برد اما وعده‌های آن‌ها از سوی طرفداران چندان جدی گرفته نشد. با این حال، اولین تریلر بازی به خوبی نشان می‌دهد که هر سه نسخه، تغییرات گسترده‌ای در بخش نورپردازی، تکسچرها، نرخ فریم و دورنمایی (draw distances) داشته‌اند. شخصیت‌ها حالا انگشت هم دارند! علاوه بر این‌ها، سبک کنترل جی‌تی‌ای 5 در این نسخه‌ نیز به کار گرفته شده و کسانی که تاکنون نسخه‌های کلاسیک را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند راحت‌تر با گیم‌پلی آن ارتباط برقرار کنند.

اولین تریلر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy

همچنین راک‌استار به مناسبت سالگرد بیست سالگی جی‌تی‌ای 3، تصمیم گرفته تا تعدادی آیتم اختصاصی از آن در بازی جی‌تی‌ای آنلاین به طرفداران ارائه دهد. این اتفاق طی چند رویداد مختلف در فصل پاییز رخ می‌دهد و شامل چند لباس خاطره انگیز از نسخه‌های اصلی می‌شود (از جمله یک لباس با طرح چوب بیسبال که اخیرا در دسترس طرفداران قرار گرفته است).

این نسخه‌ی ریمستر در تاریخ 11 نوامبر 2021 (20 آبان 1400) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. به گفته‌ی راک‌استار، این بازی در نیمه‌ی اول سال 2022، برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی‌او‌اس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که نسخه‌های اصلی از تمامی فروشگاه‌های بازی حذف شده‌اند و دیگر از آن‌ها پشتیبانی نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جونمی جون منکه دوباره میشینم هر سه نسخه رو بازی میکنم.