قابلیت تصویر در تصویر واتساپ

قابلیت تصویر در تصویر واتساپ تغییر کرد

قابلیت تصویر در تصویر واتساپ تغییر کرده و تماشای ویدیوها یا مکالمات هنگام چت کردن همزمان یا گشتن در منوها، بهتر از گذشته شده است.

آپدیت جدیدی از پیام‌رسان واتساپ از طریق برنامه Google Play Beta Program ثبت شد که نسخه 2.21.22.3 این اپلیکیشن را ارائه می‌کند. مثل همیشه، وب‌سایت WaBetaInfo به واکاوی این پکیج نرم افزاری و امکانات جدید آن پرداخته است.

به نظر می‌رسد یک نسخه جدید و بازطراحی شده از قابلیت تصویر در تصویر واتساپ در این نسخه وجود دارد که به شما اجازه مشاهده لینک‌های ویدیویی به اشتراک گذاشته شده از طریق خود اپلیکیشن را می‌دهد. این تغییر ایجاد شده صرفاً از جنبه طراحی متفاوت است. نسخه قبلی کنترل‌هایی را برای پخش/ توقف، اشتراک‌گذاری و رفتن به پنجره تمام صفحه را ارائه می‌کرد، در حالی که نسخه بازطراحی شده این قابلیت یک نوار کنترل را ارائه می‌کند.

قابلیت تصویر در تصویر واتساپ

تصاویر بالا کاملاً گویای همه چیز است. حالا تمام کنترل‌های مرتبط با ویدیوهای تصویر در تصویر به یک نوار خاکستری در زیر خود ویدیو رفته‌اند. این تغییر فقط جنبه ظاهری دارد و در عمل، مثل نسخه قبلی کار می‌کنند. هرچند که خارج کردن کنترل‌های ویدیو به بیرون از باکس تصویر در تصویر می‌تواند باعث تجربه دیداری بهتری برای کاربر شود.

محدودیت‌های قبلی قابلیت تصویر در تصویر واتساپ همچنان در نسخه جدید رابط کاربری آن نیز پاربجاست. شما فقط می‌توانید از لینک‌های ویدیویی یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک و همچنین ShareChat‌ و Stremable در این بخش استفاده کنید. این قابلیت از مکالمات ویدیویی نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه بازطراحی شده PiP در حال حاضر فقط در نسخه آزمایشی اپلیکیشن واتساپ قرار دارد ولی احتمالاً به زودی شاهد حضور آن در نسخه‌های پایدار نهایی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*