پاکشوما

بررسی گروه پاکشوما در روزنامه آساهی ژاپن

بررسی تحولات صنعت لوازم خانگی ایران و خبر سازی گروه پاکشوما در روزنامه آساهی ژاپن

روزنامه آساهی ژاپن یکی از 5 روزنامه اصلی کشور ژاپن در مورد صنعت لوازم خانگی ایران و گذر از وابستگی این صنعت از برندهای خارجی در تازه ترین گزارش خود در اکتبر 2021 به انتشار تحلیلی در این زمینه پرداخت.

در این گزارش آقای کنتا ایجیما خبرنگار اعزامی روزنامه آساهی (Asahi) ژاپن با مراجعه به کارخانه‌های تولیدی لوازم خانگی ایران از جمله گروه پاکشوما در مورد رشد تولید و فروش محصولات تولیدی برندهای ایرانی این گروه طی 2 سال اخیر با توجه به تحریم‌های سیاسی و اقتصادی بین المللی با مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما پرداخت.

ایشان با اشاره به اینکه گروه پاکشوما با 45 سال سابقه تولید در این صنعت توانسته دستاوردهای بسیار زیادی از جمله انتقال تکنولوژی خطوط تولید تمام رباتیک یخچال فریزر و افتتاح بزرگترین کارخانه انواع کولر گازی در ایران را داشته باشد و علیرغم اعمال تحریم‌های بین المللی موفق به رشد تولید و عرضه محصولات ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی به بازارهای داخلی و خارجی در کنار افزایش اشتغالزایی بیش از 2000 نفر شده است.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*