سامسونگ گلکسی S22

گلکسی S22 هم در دو نسخه با پردازنده های اگزینوس و کوالکام می آید

ظاهرا گوشی‌های سری گلکسی S22 هم با پیروی از نسل‌های گذشته، دو چیپست مختلف خواهند داشت: یکی اگزینوس 2200 سامسونگ و دیگری، اسنپدراگون 898 کوالکام!

در یک افشاگری تازه، Max Weinbach از وجود دو نسخه گلکسی S22+ ، S22 و S22 Ultra با تراشه‌های اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 898 خبر داد؛ هر چند که هنوز نام تراشه جدید کوالکام، قطعی نشده است.

معمولا همیشه نسخه‌های اروپایی پرچمداران سامسونگ از جدیدترین تراشه اگزینوس قدرت گرفته‌اند و نسخه‌های قابل فروش در آمریکا، به قوی‌ترین اسنپدراگون تجهیز شده‌اند. باید دید کمپانی کره‌ای، این‌بار نیز با همین برنامه پیش می‌رود یا خیر؟

سامسونگ گلکسی S22

شاید روی کاغذ، چیپ‌های تولیدی این دو کمپانی مشابه هم باشند؛ اما به یاد داریم که حتی خود سامسونگ هم به فاجعه‌بار بودن تراشه اگزینوس 990 اعتراف کرد. احتمالا این بدنامی هنوز روی تراشه‌های اگزینوس باقی مانده است؛ بنابراین، تصمیم بر عرضه پرچمداران جدید با دو تراشه مختلف، می‌تواند یک ریسک باشد.

از طرفی، بحران جهانی کمبود تراشه هم می‌تواند روی تصمیم سامسونگ برای عرضه پرچمداران جدید در یک یا دو نسخه، اثر بگذارد. به هر حال در شرایطی که هنوز چند ماه تا رونمایی از سری گلکسی اس 22 فاصله داریم، از این دست شایعات زیاد خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*