رندر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

بهترین تصاویر و ویدیوی رندر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا منتشر شد

در حالی که سه ماه تا رونمایی از گوشی‌های سری Galaxy S22 فاصله داریم، طراحی و مشخصات احتمالی آن‌ها لو رفته است. در اینجا قصد داریم تازه‌ترین تصاویر و ویدیوی رندر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را ورانداز کنیم.

چند هفته قبل، تصاویر رندر سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا در فضای مجازی انتشار یافت که مورد پسند اغلب کاربران قرار نگرفت. وب‌سایت LetsGoDigital اما مجموعه تصاویر و ویدیوی مفهومی تازه‌ای را با طراحی متفاوت دوربین‌ها منتشر کرده است.

در این طراحی، خبری از یک برآمدگی دوربین مجتمع نیست. در عوض، دوربین‌های پشتی جدا از یکدیگر هستند و کمی از سطح پنل عقب، بالا آمده‌اند؛ چیزی مشابه آنچه که سال گذشته در ال جی ولوت دیده بودیم. این آرایش، بی‌‌شک بهتر از چیدمان P-شکل و دیگر طراحی‌های عجیب و غریب است.

اما کمی هم به مشخصات فنی بپردازیم. بر اساس گزارش‌های موجود، گلکسی S22 اولترا یک صفحه نمایش 6.8 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد داشت. این پرچمدار از تراشه اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 898 قدرت خواهد گرفت. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 45 وات نیز تامین کننده‌ی انرژی آن خواهد بود.

می‌توانیم انتظار دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال را هم داشته باشیم.

ظاهرا پرچمداران جدید سامسونگ با One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 وارد بازار خواهند شد. از دیگر ویژگی‌های احتمال باید به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای از نوع اولتراسونیک، اسپیکر استریو، تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از Samsung Pay و Wireless DeX اشاره کنیم.

ویدیوی رندر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اومد طرح قبلیو درست کنه تبدیلش کرد به A32
    قبلا بعد از دوسال طرح پرچمدارا رو میدادن به میان رده‌ها الآن دیگه کمبود طرح آوردن،طراحی پایین رده ۲۰۲۱ رو میذارن رو پرچمدار ۲۰۲۳

  2. اینطوری باشه،زیباترین طراحی رو داره البته طراحی لنز اس 21 هم بینظیر بود و تا چند سال کشش داشت که همینطوری طراحی کنه…اما خب سامسونگ همیشه هر سال حداقل تغییرات رو میده برعکس خیلی از برندها