تاریخ انتشار بازی جی تی ای تریلوژی

تاریخ انتشار بازی جی تی ای تریلوژی – GTA: The Trilogy مشخص شد

شرکت راک‌استار، تاریخ انتشار بازی جی تی ای تریلوژی – Grand Theft Auto: The Trilogy را اعلام کرد و کمتر از دو ماه دیگر می‌توانید آن را تجربه کنید.

تاریخ انتشار بازی جی تی ای تریلوژی مشخص شد و طبق اعلام شرکت سازنده، نسخه‌ی فیزیکی آن نیز در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

رویکرد شرکت ‌راک‌استار نسبت به معرفی نسخه‌ی ریمستر جی تی ای تریلوژی کمی نامتعارف بوده است. در حالی که هر روز، شایعات تازه‌‎ای از آن منتشر می‌شد، این شرکت سکوت کرد و سپس آن را بدون انتشار هیچ ویدیو یا جزئیاتی، معرفی کرد. به نظر می‌رسد که آن‌ها نیز آمادگی معرفی این بازی را نداشته‌اند اما حالا به تدریج، در حال ارائه‌ی اطلاعات مرتبط با آن هستند. اخیرا اخبار رسمی تازه‌ای از بهبودها، تغییرات و سیستم مورد نیاز بازی منتشر شده و در کنار انتشار یک تریلر معرفی، تاریخ انتشار آن نیز اعلام شده است.

طبق اعلام راک‌استار، نسخه‌ی دیجیتالی بازی جی تی ای تریلوژی در تاریخ 11 نوامبر 2021 (20 آبان 1400) در دسترس قرار می‌گیرد. کسانی هم که می‌خواهند نسخه‌ی فیزیکی بازی را خریداری کنند، باید تا تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) منتظر بمانند.

تاریخ انتشار بازی جی تی ای تریلوژی

این بازی با قیمت 60 دلار به فروش می‌رسد که شاید کمی عجیب باشد. درست است که نسخه‌های جدید شامل بهبودهای زیادی می‌شوند اما این قیمت‌گذاری جای سوال دارد و حتی بازی مافیا 1 که به صورت کامل و از پایه بازسازی شده بود، با قیمت کمتری به فروش می‌رسید. در ضمن ممکن است نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی حتی گران‌تر هم باشد! اینکه طرفداران به این قیمت‌گذاری چه واکنشی نشان می‌دهند را باید منتظر ماند و دید.

ناگفته نماند که بازی جی تی ای تریلوژی قرار است برای گوشی‌های اندروید و آی او اس نیز عرضه شود و طبق اعلام شرکت راک‌استار، این اتفاق با یک تاخیر چند ماهه و در اواسط سال 2022 رخ می‌دهد. در حال حاضر جزئیاتی از نسخه‌ی موبایلی بازی در دسترس نیست و نمی‌دانیم با چه قیمتی عرضه می‌شوند.

شما در تاریخ 20 آبان می‌توانید منتظر این بازی باشید. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این بازی، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. در کل جالب نشده ماد هم همینکار میکنه