تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra با نمایشگر ناچ استایل لو رفت

تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra منتشر شد. گلکسی تب اس 8 اولترا از یک نمایشگر ناچ استایل اولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره مي‌برد.

قرار است سامسونگ در سال آينده میلادی از سری تبلت‌ های گلکسی تب اس 8 در کنار سری گلکسی اس 22 رونمایی کند. سری اس 8 از سه تبلت تب S8، تب +S8 و تب S8 اولترا تشکیل شده است. دیروز بود که تصویر مدل استاندارد گلکسی تب S8 لو رفت و حالا نیز شاهد انتشار تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra هستیم.

تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

طراحی گلکسی تب اس 8 اولترا به مدل استاندارد آن شباهت دارد. در پنل پشتی این تبلت شاهد خط‌های آنتن هستیم و در گوشه سمت چپ نیز دوربین دوگانه قرار دارد. سامسونگ کمی پایین‌تر از دوربین نوار مغناطیسی شارژ اس پن را قرار داده است و در آخر نیز لوگو کمپانی کره‌ای را مشاهده مي‌کنیم.

تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

در مدل اولترا نیز همانند مدل استاندارد، دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. درگاه USB-C هم در قسمت پایینی فریم و در میان دو خروجی اسپیکر جا خوش کرده است. سامسونگ برای ارائه تجربه صدای فراگیر دو خروجی دیگر را نیز در بالای بدنه تعبیه کرده است؛ اما خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست.

با رفتن به جلوی بدنه شرایط جذاب‌تر می‌شود. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که تبلت Galaxy Tab S8 Ultra از نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد. همچنین دوربین سلفی در ناچ نمایشگر قرار گرفته است که تا حدودی یادآور مک بوک پرو اپل است.

از آنجایی که گلکسی تب اس 8 اولترا تنها یک دوربین سلفی دارد، سامسونگ می‌توانست به جای ناچ از حفره نمایشگر استفاده کند تا فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. البته منبع منتشر کننده این رندر‌ها اعلام کرده که این طرح ۱۰۰ درصد کامل نشده است؛ بنابراین ممکن است در نسخه نهایی شاهد نمایشگری با حفره مرکزی و یا حتی یک طراحی کاملا متفاوت باشیم.

ابعاد گلکسی تب S8 اولترا برابر با ۳۲۵.۸ در ۲۰۷.۹ در ۵.۴ میلی‌متر است و یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی را در خود جای داده است. پیشتر گفته شده بود که با یک پنل اولد با رزولوشن ۱۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز طرف هستیم.

تبلت جدید سامسونگ همچنین قرار است به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 898 در کنار ۸ یا ۱۲ گیگ رم مجهز شود. حافظه داخلی دستگاه نیز ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

سامسونگ از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در بدنه پشتی استفاده کرده است. انتظار داشتیم دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی نیز در نقش دوربین سلفی ظاهر شوند؛ اما در رندر‌های منتشر شده تنها یک دوربین دیده می‌شود؛ بنابراین باید کمی منتظر بمانیم و ببینیم سایر منابع در آينده چه نظری دارند.

تصاویر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

انرژی مورد نیاز این مجموعه توسط یک باتری ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما هنوز مشخص نیست که آيا سامسونگ آداپتوری با این سرعت را در جعبه محصول قرار دهد یا اینکه کاربران باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

تصاویر منتشر شده از تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra از یک طراحی چشم‌ نواز خبر می‌دهد، نظر شما چیست؟

[منبع لینک = “https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_s8_ultra_design_renders-news-51556.php” name = “GSMArena” rel = “nofollow”] GSMArena [/منبع]

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*