تصاویر اپل ایرپاد پرو 2

تصاویر اپل ایرپاد پرو 2 پیش از رونمایی منتشر شد

تصاویر اپل ایرپاد 2 پرو چند روز بعد از معرفی ایرپاد 3 منتشر شدند. این تصاویر تغییرات احتمالی AirPods Pro 2، سومین نسل ایرباد بی‌سیم گران قیمت اپل را نشان می‌دهند.

رندرهایی از دومین نسل ایرپاد پرو اپل منتشر شده که نکات جالبی را در خصوص طراحی این ایرباد بی‌سیم پیش از رویداد معرفی آن ارائه می‌کند. اپل اخیراً از سومین نسل ایرپاد معمولی خودش رونمایی کرده است. ایرپاد جدید بعد از سه نسل، سرانجام از طراحی جدیدی استفاده می‌کند. در حالی که گفته می‌شود AirPods 3 شباهت زیادی به ایرپاد پرو دارد، به زودی شاهد رونمایی از سومین نسل AirPods Pro خواهیم بود.

تصاویر اپل ایرپاد پرو 2

تصاویر اپل ایرپاد 2 پرو از برخی تغییرات در طراحی این محصول خبر می‌دهد. البته خود کمپانی اپل این گزارش را تأیید یا تکذیب نکرده است. در گزارشی که همراه این تصاویر منتشر شده، آمده است که دومین نسل ایرپاد پرو در دو اندازه مختلف عرضه خواهد شد. به جز این، گفته می‌شود این ایرپادز از طراحی لبه گرد استفاده می‌کند. اکنون تصاویری که منتشر شده، به ما کمک می‌کند تصور بهتری از آن داشته باشیم.

تصاویر اپل ایرپاد پرو 2

MacRumors می‌گوید ایرپاد پرو 2 از طراحی مشابهی با نسل گذشته خودش استفاده می‌کند. این نشریه می‌گوید اخبار و تصاویری که از هدفون بی‌سیم اپل و کیس شارژ آن منتشر شده را از طرف یک منبع تأیید نشده دریافت کرده است. این رندرها نشان می‌دهد طراحی ساقه‌های این ایرباد مثل نسل گذشته است و حتی از همان سری‌های گوش سیلیکونی نسل قبلی استفاده می‌کند. ظاهراً اپل سنسور اپتیکال را از روی این هدفون حذف خواهد کرد. نسل گذشته از سنسور اپتیکال و سنسور تشخیص پوست استفاده می‌کرد که اکنون در نسل جدید فقط سنسور تشخیص پوست باقی خواهد ماند.

اما کیس شارژ این گجت تغییرات چشمگیری داشته است. در بخشی که پورت لایتنینگ در زیر کیس شار تعبیه شده، حفره‌های اسپیکر دیده می‌شود. منبع می‌گوید اپل می‌خواهد یک قابلیت جدید مرتبط با Find My را در iOS 16 معرفی کند و این اسپیکر به همان ویژگی مربوط می‌شود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد برای پیدا کردن کیس شارژ گم شده ایرپاد خود، صدایی را به صورت جداگانه در آن پخش کنند. یکی دیگر از تغییرات کیس شارژ نسل بعدی ایرپاد پرو، اضافه شدن حلقه‌های فلزی به لبه‌های کیس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*