ساعت های لوکس چند میلیاردی

فروش ساعت های لوکس چند میلیاردی در فروشگاه های آنلاین داخلی

ساعت های لوکس چند میلیاردی در فروشگاه های آنلاین داخل کشور به فروش می‌رسند. در ادامه با این ساعت های مچی گران قیمت آشنا می‌شویم.

در صورتی که برای خرید یک ساعت مچی باکیفیت وارد سایت‌های خرید و فروش آنلاین داخلی شوید و  قیمت‌ها را ببینید ممکن است که تغییر نظر داده و دیگر به ساعت مچی احتیاجی نداشته باشید. ما در این مطلب گران‌ترین ساعت های موجود در بازار کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که تمام ساعت‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد قیمتی در حدود ۳ تا ۷ میلیارد تومان دارند.

با ساعت های لوکس چند میلیاردی بازار کشور آشنا شوید

ساعت های لوکس چند میلیاردی

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس مدل HUBLOT MP-09 TOURBILLON BI ۴۹MM از سایر ساعت های لوکس چند میلیاردی بازار کشور قیمت بالاتری دارد. برای خرید این ساعت مچی باید مبلغی در حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را کنار گذاشت.

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس مدل HUBLOT TECHFRAME FERRARI 45MM نیز با قیمتی در حدود ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در جایگاه دوم قرار دارد. رتبه سوم ساعت‌های لوکس چند میلیادری نیز به ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI TOURBILLON 45MM با قیمتی در حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعلق گرفته است.

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT UNICO SAPPHIRE RAINBOW ۴۲MM نیز در رتبه چهارم قرار دارد. این ساعت مچی در بازار کشور ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. جایگاه پنجم نیز با قیمتی در حدود ۵ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان به ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس Hublot MP-11 POWER RESERVE14 -45MM تعلق گرفته است.

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT UNICO RAINBOW KING GOLD 45MM رتبه ششم ساعت های لوکس چند میلیاردی بازار کشور را به خود اختصاص داده است. برای خرید این ساعت مچی باید مبلغی در حدود ۵ میلیارد ۸۹ میلیون تومان را کنار بگذارید. در رتبه ششم نیز با قیمتی در حدود ۴ میلیارد و ۹ میلیون تومان ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TOURBILLON POWER GOLD ۴۵MM ایستاده است.

جایگاه هفتم به ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT INTEGRALKING GOLDPAVÉ ۴۲MM اختصاص یافته است. این ساعت مچی در بازار کشور ۳ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT BIG BANG UNICO KING GOLD JEWELLERY 411.OX.1180.RX در رتبه هفتم قرار گرفته است. این ساعت مچی در بازار با قیمتی در حدود ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رتبه هشتم ساعت های لوکس چند میلیادری بازار کشور با قیمتی در حدود ۳ میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان در اختیار ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT UNICO YELLOW SAPPHIRE ۴۲MM قرار دارد. پایین‌تر از این ساعت و در جایگاه دهم نیز ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TOURBILLON POWER RESERVE45MM قرار گرفته است. اگر قصد خرید این ساعت مچی را دارید باید مبلغی در حدود ۳ میلیارد و ۵۹۸ میلیون تومان را کنار بگذارید.

رتبه یازدهم با قیمتی در حدود ۳ میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان به ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A44075 piaget ALTIPLANO UHR c تعلق دارد. ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس PIAGET POLO EMPERADOR UHR نیز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است. قیمت تقریبی این ساعت مچی در بازار ۳ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان است.

رتبه سیزدهم نیز با قیمت تقریبی ۱ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان به ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A370۴۷ تعلق دارد. پایین‌تر از این ساعت و در رتبه چهاردهم ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A400۱۹ جای گرفته است. برای خرید این ساعت مچی باید مبلغی در حدود ۳ میلیارد و ۴۰ میلیارد تومان را کنار بگذارید.

ساعت های لوکس چند میلیاردی

ارزان‌ترین ساعت مچی لوکس بازار نیز ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A32018 UHR است. این ساعت هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جدول گران ترین ساعت های بازار

نام و مدل

قیمت فعلی

میزان تخفیف

قیمت قبلی

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT MP-09 TOURBILLON BI 49MM

۷,۵۰۵,۸۶۰,۰۰۰ تومان

یک درصد

۷,۶۰۸,۶۸۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI 45MM

۷,۰۹۴,۵۸۰,۰۰۰ تومان

یک درصد

۷,۱۹۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI TOURBILLON 45MM

۵,۴۴۹,۴۶۰,۰۰۰ تومان

2 درصد

۵,۵۵۲,۲۸۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT UNICO SAPPHIRE RAINBOW 42MM

۵,۲۰۲,۶۹۲,۰۰۰ تومان

3 درصد

۵,۳۴۶,۶۴۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT MP-11 POWER RESERVE14 -45MM

۵,۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

2 درصد

۵,۲۴۳,۸۲۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT UNICO RAINBOW KING GOLD 45MM

۵,۰۸۹,۵۹۰,۰۰۰ تومان

4 درصد

۴,۱۱۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT INTEGRALKING GOLDPAVÉ 42MM

۳,۹۶۸,۸۵۲,۰۰۰ تومان

2 درصد

۴,۰۶۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT BIG BANG UNICO KING GOLD JEWELLERY 411.OX.1180.RX.0904

۳,۸۰۲,۲۸۳,۶۰۰ تومان

یک درصد

۳۷,۸۵۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT UNICO YELLOW SAPPHIRE 42MM

۳,۷۷۳,۴۹۴,۰۰۰ تومان

4 درصد

۳,۹۳۸,۰۰۶,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TOURBILLON POWER RESERVE45MM

۳,۵۹۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان

3 درصد

۳,۷۰۱,۵۲۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A44075 piaget ALTIPLANO UHR c

۳,۳۵۶,۸۶۷,۳۶۰ تومان

9 درصد

۳,۶۹۲,۲۶۶,۲۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس PIAGET POLO EMPERADOR UHR

۳,۲۷۷,۶۹۵,۹۶۰ تومان

9 درصد

۳,۶۰۵,۴۶۵,۵۶۰ تومان

ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A37047

۳,۱۷۸,۷۳۱,۷۱۰ تومان

9 درصد

۳,۴۹۵,۸۸۰,۰۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A40019

۳,۰۴۰,۱۸۱,۷۶۰ تومان

9 درصد

۳,۳۴۳,۷۰۶,۴۰۰ تومان

ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A32018 UHR

۳,۰۲۰,۳۸۸,۹۱۰ تومان

9 درصد

۳,۳۲۲,۴۲۷,۸۰۰ تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*