مک بوک ایر 2022

نخستین تصاویر مک بوک ایر 2022 منتشر شد

جان پروسر رندرهایی از مک بوک ایر 2022 را منتشر کرده و ادعا می‌کند اپل می‌خواهد در نسل جدید MacBook Air نیز از یک نمایشگر ناچ استفاده کند.

رندرهای نسل بعدی لپ تاپ مک بوک ایر اپل به بیرون درز کرده است. این رنده نشان می‌دهند مک بوک ایر جدید از طراحی بسیار باریکی به خصوص در بخش فریم دور نمایشگر خود برخوردار است.

رندرهای مک بوک ایر 2022 اپل توسط جان پروسر، افشاگر مطرح دنیای دیجیتال منتشر شده و گفته می‌شود این مک بوک اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد. ظاهراً غول فناوری آمریکایی قصد دارد طراحی ناچ اسکرین را روی مک بوک ارزان قیمت‌تر خودش هم پیاده کند. همین چند روز پیش اپل از نسل جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی خودش با یک نمایشگر ناچ رونمایی کرد.

مک بوک ایر 2022

این رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد اپل همچنین می‌خواهد از یک فریم سفید رنگ برای دور نمایشگر مک بوک ایر خودش استفاده کند؛ رنگی که از مک بوک‌های سال 2010 به این طرف استفاده نشده بود. جنس بدنه مک بوک‌های سفید رنگ قدیمی اپل هم به جای فلز، پلی‌کربنات بود. علی‌رغم حاشیه‌های باریک‌تر در دو طرف، چانه زیر نمایشگر مک بوک ایر 2022 هم در این رندرها دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. پروسر همچنین می‌گوید این لپ تاپ از شارژ MagSafe 3 پشتیبانی می‌کند و دو درگاه تاندربولت 4 به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون را هم ارائه می‌کند.

مک بوک ایر 2022

هرچند ضخامت کم بدنه این لپ تاپ، نشان می‌دهد که احتمالاً فضای کافی برای ارائه جک هدفون وجود ندارد. ما همچنین نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم اپل از یک کیبورد فول سایز روی این مک بوک باریک استفاده کند. طراح این رندرها می‌گوید این طرح‌های سه‌بعدی را بر اساس یک طرح مفهومی طراحی کرده است.

در زیر قاب مک بوک ایر جدید هم می‌توانیم انتظار حضور چیپست M2 اپل و همچنین عرضه آن در رنگ‌های مختلف را داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*