موتور جستجوی ایرانی شادبین

موتور جستجوی ایرانی شادبین راه اندازی شد

موتور جستجوی شادبین به تازگی و به منظور حفاظت از دانش آموزان در برابر خطرات احتمالی فضای مجازی توسط شبکه آموزشی دانش آموز راه‌اندازی شده است.

خانواده دانش آموزان و همچنین معلمان اخیرا خواستار ایجاد موتور جست و جویی شده بودند که دانش آموزان را از ورود به سایت‌های غیر امن و آسیب‌های ناشی از آن حفظ کند. به دنبال این موضوع شبکه آموزشی دانش آموز طی اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی موتور جستجوی شادبین به منظور حفاظت از دانش آموزان در برابر سایت‌های خطرناک و ناامن خبر داد. این جستجوگر از تاریخ ۲۵ مهر در دسترس قرار گرفته و توانسته رضایت کاربران را جلب کند.

موتور جستجوی شادبین دانش آموزان را از خطرات فضای مجازی حفظ می‌کند

دانش آموزان می‌توانند از طریق این موتور جستجو به آدرس www.shaadbin.ir در پایگاه‌های امن و بی‌خطر به جست‌وجو بپردازند. گفتنی است که دانش آموزان برای جستجو در این جستجوگر باید حاضر به پرداخت هزینه شوند، چرا که محتوای جست‌وجو شده خارج از شاد ارائه می‌شود.

شبکه آموزشی دانش آموز در این اطلاعیه آورده است که مهمترین وظیفه شاد حفاظت از دانش آموزان در برابر خطرهای احتمالی فضای مجازی است و تا انتها این هدف را دنبال خواهد کرد. شیوع کووید ۱۹ طی دو سال گذشته باعث شد تا آموزش تغییر شیوه داده و به سمت مجازی شدن برود. به دنبال این قضیه مسئولان مربوطه شبکه آموزشی شاد را راه‌اندازی کردند تا دانش‌آموزان بتوانند به بهترین شکل در آن آموزش ببیند.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نسخه به‌روز شده این شبکه آموزشی در دسترس معلمان و دانش آموزان قرار گرفت که البته در مقایسه با نسخه قبلی تحولات چشم‌گیری را تجربه کرده بود. این نسخه از برنامه شاد از قابلیت‌های جدیدی نظیر اضافه شدن موتور جستجوی شادبین، امکان برقراری مکالمات گروهی که دانش آموزان و معلمان می‌توانند به واسطه آن با سرعت بیشتری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، داشبوردهای مدیریتی که به منظور نظارت همه‌جانبه بر کیفیت آموزش ایجاد شده و طراحی رابط کاربری جدید که هدف اصلی از آن فعالیت گسترده‌تر دانش آموزان بوده است، بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*