چری آریزو ۵ نیو

چری آریزو ۵ نیو در ایران رونمایی شد + قیمت و مشخصات

چری آریزو ۵ نیو توسط شرکت مدیران خودرو برای بازار ایران رونمایی شده است. در ادامه مشخصات، امکانات و قیمت آریزو ۵ جدید را بررسی می‌کنیم.

شرکت مدیران خودرو امروز از اتومبیل چری آریزو ۵ نیو پرده‌برداری کرده است. این اتومبیل با قیمت ۶۸۰ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد. چری آریزو ۵ نیو با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو که می‌تواند قدرت ۱۴۷ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر به تولید برساند پا به جاده‌های کشور خواهد گذاشت. وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس ۹ سرعته CVT خواهد بود.

چری آریزو ۵ نیو با چه امکاناتی روانه بازار کشور خواهد شد؟

چری آریزو ۵ نیو

این خودرو می‌تواند در کمتر از ۱۰ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. لازم به ذکر است که تنها تفاوت ظاهری این نسخه از آریزو ۵ با نسل قبلی به جلوپنجره و رینگ‌ها برمی‌گردد و در سایر نقاط خودرو تفاوتی را نمی‌بینیم. این در صورتی است که فضای کابین چری Arrizo 5 New تحول عظیمی را تجربه کرده و شبیه به آریزو ۶ طراحی شده است. در وسط داشبورد این اتومبیل یک مانیتور ۸ اینچی تعبیه شده است و همچنین فرمان نیز طراحی جدید را به خود گرفته است. لازم به ذکر است که اصلی‌ترین رقبای چری آریزو ۵ جدید در بازار کشور سراتو سایپا ۲۰۰۰ آپشنال،‌ مزدا ۳ جدید کارکرده و همچنین آریزو ۶ کارکرده محسوب می‌شوند.

چری آریزو ۵ نیو

این نسخه از چری آریزو ۵ با آپشن‌های زیادی روانه بازار کشور خواهد شد که سنسور نور، استارت دکمه‌ای، سانروف، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه با نمایشگر خودرو، سنسور باد تایر، ترمز پارک برقی،‌ چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی، اتوهلد، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم مصنوعی، ترمز ABS، EBD، BA، ترمزهای دیسکی عقب و جلو، شش کیسه هوا ۱۰ نقطه‌ای و دوربین و سنسور پارک عقب از جمله آنها هستند.

تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*