اپلیکیشن Xender

انتقال سریع و راحت فایل در گوشی های اندرویدی و آیفون با اپلیکیشن Xender (دانلود کنید)

اپلیکیشن Xender برای انتقال سریع و آسان فایل در گوشی های اندرویدی و آیفون طراحی شده که با قابلیت‌های متعدد خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در ادامه با این اپلیکیشن انتقال فایل آشنا خواهیم شد.

امروزه اپلیکیشن‌های متعددی برای انتقال سریع فایل‌های پرحجم به بازار عرضه شدند که توانستند فرایند انتقال فایل بین دستگاه‌های هوشمند را دگرگون سازند؛ چرا که پیش از این اپلیکیشن‌ها کاربران برای انتقال فایل باید از بلوتوث استفاده می‌کردند که فرایند آن بسیار کند و خسته‌کننده بود. همچنین استفاده از کابل نیز می‌توانست گزینه مناسبی باشد، اما عدم دسترسی به کابل در شرایط مختلف نیز مشکلات خاص خود را به همراه داشت.

در حال حاضر پایین بودن سرعت اپلیکیشن‌های انتقال فایل و عملکرد نامناسب آنها باعث شده تا کاربران گوشی های موبایل برای انتقال فایل‌های پرحجم خود با مشکل دچار شوند. البته Share it یا زاپیا در این حوزه بسیار معروفند و می‌توانند به نیاز کاربران پاسخ دهند، اما اپلیکیشن Xender بر خلاف Share it تبلیغات آزاردهنده‌ای را به نمایش نمی‌گذارد و همچنین بر خلاف زاپیا برای انتقال فایل به انجام مراحل مختلف نیاز نخواهد بود.

معرفی اپلیکیشن Xender

از دلایلی که اپلیکیشن Xender توانسته اخیرا به یکی از بهترین اپلیکیشن های انتقال و مدیریت فایل تبدیل شود می‌توان به رابط کاربری ساده، سرعت و کیفیت بالا اشاره کرد. ضمن این که بر خلاف رقبا تبلیغات آزاردهنده نیز به نمایش نخواهد گذاشت. همچنین کاربران سیستم عامل‌هایی چون ویندوز، مک، اندروید و iOS نیز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند که این موضوع فرایند انتقال فایل میان دستگاه‌های هوشمند را بیش از پیش آسان خواهد کرد.

اپلیکیشن Xender

طراحان برای این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای را در نظر گرفتند که به واسطه آن فرایند انتقال فایل میان دستگاه‌های مختلف بدون طی کردن مراحل پیچیده به انجام خواهد رسید. در واقع کاربران فقط با دو گزینه ارسال (Send) و دریافت (Receive) سروکار خواهند داشت. ضمن این که برای انتقال فایل به فعال کردن اینترنت داده و وای فای نیز نیازی نخواهد بود؛ چرا که تمام فرایند با ایجاد شبکه مجازی بین دو دستگاه انجام خواهد شد.

اپلیکیشن Xender

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه اپلیکیشن Xender دسته‌بندی منظم اپلکیشن‌ها و فایل‌ها است. به واسطه این قابلیت برای انتقال فایل دیگر به جستجو میان تمام فایل‌ها نیاز نخواهد بود. در واقع تمام فایل‌ها طبق فرمت خاص خود در یک دسته ویژه جای خواهند گرفت تا کاربر بتواند به آسانی فایل مورد نظر خود را بیابد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بسیاری از اپلیکیشن‌های انتقال فایل عدم شناسایی سایر دستگاه‌ها یا قطعی در اتصال محسوب می‌شود. کاربرانی که در فروشگاه‌های اپ استور و پلی‌استور در خصوص این اپلیکیشن نظرات خود را به ثبت رساندند، در مورد وجود چنین مشکلاتی مورد خاصی را گزارش نکردند.

اپلیکیشن Xender

قابلیت ذخیره استوری اینستاگرام و استاتوس واتساپ نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته اپلیکیشن Xender محسوب می‌شود. این قابلیت‌ها حتی در اپلیکیشن‌هایی که ویژه این کار طراحی شدند نیز بعضا با مشکلاتی همراه است، اما اپلیکیشن Xender می‌تواند به آسانی استوری و استاتوس را دانلود و ذخیره کند. همچنین این اپلیکیشن به قابلیت تبدیل فرمت نیز مجهز شده است؛ یعنی با این اپلیکیشن می‌توان فایل‌های ویدیویی را به فرمت MP3 تبدیل کرد که این قابلیت آن را نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌سازد.

اپلیکیشن Xender

طراحان برای اپلیکیشن Xender قابلیت‌های متعددی را در نظر گرفتند که اشاره به تمام آنها در یک مقاله امکان‌پذیر نخواهد بود؛ برای مثال یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این اپلیکیشن امکان پیام رسانی آن است که فضایی را فراهم می‌کند تا بتوانید با کسی که در حال اشتراک اطلاعات با آن هستید به گفتگو بپردازید.

اپلیکیشن Xender

علاوه بر این موارد، اپلیکیشن Xender برای کاربران مینی گیم‌های جذاب را نیز فراهم کرده تا در زمان ارسال فایل‌های پرحجم بتوانند خود را سرگرم سازند. با وجود چنین قابلیتی باید گفت اپلیکیشن Xender بدون شک جزو بهترین اپلیکیشن های انتقال فایل قرار دارد که با ارائه قابلیت‌های متعدد و جذاب خود می‌تواند به تمام نیازهای کاربران خود پاسخ دهد.

ویژگی‌های مهم Xender

  1. سرعت بالا در انتقال فایل‌های پر حجم
  2. آسان بودن فرایند انتقاد داده
  3. دسته‌بندی ویژه فایل‌ها برای دسترسی آسان
  4. امکان تبدیل فایل از ویدیو به MP3
  5. قابلیت پیام رسانی و امکان چت
  6. ارسال فایل گروهی تا چهار نفر
  7. سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید، iOS، مک و ویندوز
  8. قابلیت دانلود استوری اینستاگرام و استاتوس واتس اپ
  9. مینی گیم‌های جذاب
  10. پشتیبانی از 32 زبان زنده دنیا
اطلاعات اپلیکیشن Xenderدر سیستم عامل اندرویددر سیستم عامل iOS
حجم20 مگابایت120 مگابایت
امتیاز4.44.2
تعداد نصببیش از 100 میلیوننامشخص
نیازمندیمتفاوت در دستگاه‌های مختلفدر آیفون iOS 10 به بالا – در آیپد iPadOS 10 به بالا و در آیپاد تاچ از iOS 10 به بالا
آخرین آپدیت19 اکتبر 2021 میلادینامشخص

لینک دانلود Xender

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود از مایکروسافت استور