حمله سایبری به سامانه سوخت کشور

حمله سایبری به سامانه سوخت کشور؛ آیا پمپ بنزین های ایران هک شده است؟

ساعاتی پیش و در پی یک حمله سایبری به سامانه سوخت کشور جایگاه‌های سوخت با اختلال مواجه شدند. تاکنون منشأ این حمله مشخص نشده است.

خبرگزاری ایسنا ساعاتی قبل اعلام کرد که جایگاه‌های سوخت به دنبال یک حمله سایبری با اختلال مواجه شده و روی صفحه پمپ‌ها عبارت حمله سایبری ۶۴۴۱۱ درج شده است. این در صورتی است که تعدادی از مردم در صف بنزین قرار دارند. اما پس از گذشت تنها چند دقیقه ایسنا از هک شدن این خبرگزاری توسط هکرها خبر دارد و عنوان کرد که خبر حمله سایبری به سامانه سوخت کشور به وسیله هکرها منتشر شده است.

به دنبال این جریان پایگاه خبری نور نیز اعلام کرده که جایگاه‌های سوخت در نتیجه یک حمله سایبری از دسترس خارج شده و هم‌اکنون کارشناسان در تلاش به منظور برطرف کردن اختلال هستند تا مردم بتوانند همانند سابق به اتومبیل‌های خود بنزین بزنند.

حمله سایبری به سامانه سوخت کشور تأیید شد

سخنگوی شرکت ملی فرآورده‌های نفتی پس از گذشت مدتی از ایجاد اختلال در جایگاه‌های سوخت کشور عنوان کرد که اختلال ۴۰ درصد از جایگاه‌ها برطرف شده و مردم می‌توانند با قیمت آزاد گازوئیل و بنزین بزنند. همچنین مشکل سایر جایگاه‌ها نیز به زودی برطرف خواهد شد تا مردم بتوانند با نرخ یارانه‌ای نیز بنزین بزنند. در نهایت امر و پس از کش و قوس‌های فراوان، حمله سایبری به سامانه سوخت کشور توسط منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی تأیید شد. اکنون باید منتظر ماند و دید که سرانجام این مسئله به کجا می‌رسد.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این مطلب آپدیت می‌شود و شما کاربران محترم گجت نیوز را از اخبار جدید مطلع می‌سازیم.

به روزرسانی:

در حال حاضر روند سوخت گیری در برخی جایگاه های سوخت فقط با بنزین آزاد امکان‌پذیر است.

اسامی جایگاه‌های سوخت فعال در استان تهران را مشاهده می‌کنید:

حمله هکری به سامانه سوخت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*