کمیسیون دریافتی اسنپ

به دنبال مشکل پمپ بنزین‌ها، کمیسیون دریافتی اسنپ برای کنترل قیمت‌ها کاهش یافت

به دنبال مشکل پمپ بنزین‌ها و اختلال در سوخت‌گیری به دلیل حمله سایبری به سامانه سوخت، کمیسیون دریافتی اسنپ برای کنترل قیمت‌ها و ساماندهی حمل و نقل شهروندان کاهش یافته است.

پس از حمله سایبری روز گذشته به سامانه سوخت هوشمند کشور، در سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌های پمپ بنزین اختلال ایجاد شد و به همین دلیل ناوگان اسنپ نیز در سوخت‌گیری با مشکل مواجه شده است. به دنبال این اتفاق، تعداد خودروهای فعال در ناوگان اسنپ برای ارائه خدمات به کاربران و انجام سفرها کمتر شده و از سوی دیگر استفاده از خودروهای شخصی نیز کاهش پیدا کرده است. این موضوع منجر به این شد که تقاضای سفر از سوی کاربران مسافر بیشتر شود.

اسنپ در قیمت‌گذاری خود به صورت پویا عمل می‌کند و روش قیمت‌گذاری اهرمی برای ایجاد تعادل بین میزان عرضه و تقاضا است. به همین خاطر در مقطعی برای این که درخواست‌ها به سفر تبدیل شوند، با افزایش غیر متعارف قیمت‌ها مواجه بودیم. بلافاصله، تیم قیمت‌گذاری اسنپ برای بررسی راهکارهای مختلف به منظور کنترل این شرایط و قیمت‌ها، جلسه‌ای را تشکیل دادند. در نهایت در این جلسات تصمیم گرفته شد بخشی از منابع مالی اسنپ در قالب طرح‌های تشویقی اختصاص پیدا کند تا بدین ترتیب کاربران راننده به فعالیت تشویق شوند و از سوی دیگر درخواست‌های بیشتری با قیمت مناسب پذیرفته و به سفر تبدیل شود.

کاهش کمیسیون دریافتی اسنپ

در ادامه به خاطر رشد معمول پیک درخواست‌ها در روزهای چهارشنبه و با توجه به حل نشدن مشکل پمپ بنزین‌ها و اختلال در روند سوخت‌گیری، اسنپ تصمیم گرفت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ تا ۱۲ شب همین روز، کمیسیون دریافتی خود در شهر تهران را تا بیش از ۵۰ درصد کاهش دهد و به ۷ درصد برساند. اسنپ با این روش قصد دارد کمک موثری در ساماندهی حمل و نقل شهروندان در شرایط فعلی داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*