3 رنگ ردمی نوت 11 شیائومی

تصاویر هر 3 رنگ ردمی نوت 11 شیائومی را تماشا کنید

با انتشار نسخه آبی، اکنون دیگر هر سه رنگ گوشی  ردمی نوت 11 شیائومی منتشر شده است و از همین حالا می‌توانید نسخه مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.

بر اساس گزارش‌های قبلی، فردا گوشی‌های سری ردمی نوت 11 شیائومی به همراه ساعت هوشمند ردمی واچ 2 معرفی می‌شود.

این کمپانی پیشتر تصاویری از دو نسخه “Misty Forest” و “Time Quiet Purple” را منتشر کرده بود. امروز تصویری از سومین نسخه این گوشی به نام “Light Dream Galaxy” منتشر شده که طراحی قاب پشتی شیشه‌ای این گوشی را در رنگ آبی به نمایش می‌گذارد.

3 رنگ ردمی نوت 11 شیائومی

اما نسخه آبی به کنار، قبل‌تر نیز تصویری از نسخه بنفش و یک نسخه سبز رنگ نیز منتشر شده بود که در زیر می‌توانید آن‌ها را ببینیم.

ردمی این گوشی‌ها را به NFC چند کاره مجهز می‌کند. آخرین نسخه بلوتوث که پروتکل بلوتوث 5.2 را شامل می‌شود، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، Wi-Fi 6 و تمام استانداردهای سیستمی با موتور خطی روی محور X در این گوشی حضور دارند. این گوشی می‌تواند بازی‌های موبایلی را با نرخ فریم 90fps خیلی روان اجرا کند و با توان 120 وات به سرعت شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

مشخصات ردمی نوت ۱۱ فاش شد؛ دوربین بسیار ضعیف تر نسبت به مدل های پرو!

بالارده‌ترین نسخه گوشی Redmi Note 11 شیائومی به یک پنل AMOLEd مجهز است که حاشیه‌های اطراف آن 1.75 میلی‌متر ضخامت داشته و حفره بالای آن قطر 2.96 میلی‌متری دارد. این نمایشگر نرخ رفرش 120 هرتزی داشته و نرخ لمس 360 هرتزی را ارائه می‌کند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*