مشخصات ردمی نوت 11

مشخصات ردمی نوت 11 فاش شد؛ دوربین بسیار ضعیف تر نسبت به مدل های پرو!

وب‌سایت تنا مشخصات ردمی نوت 11 را فاش کرد. علاوه بر این خود شرکت شیائومی هم اطلاعاتی را از گوشی‌‌های سری Redmi Note 11 منتشر کرده است.

صفحه رسمی شیائومی در ویبو به برخی از امکانات گوشی‌های سری ردمی نوت 11 (اکثراً مدل پرو) اشاره کرده است. در کنار آن برخی منابع مثل سایت رگولاتوری تنا نیز که گوشی‌ها برای ورود به بازار چین باید از آن اخذ گواهی کنند، می‌توانند برخی از مشخصات گوشی‌ها را فاش کنند.

مشخصات ردمی نوت 11

وب‌سایت تنا از مشخصات ردمی نوت 11 معمولی به نمایشگر اولد 6.6 اینچی 1080 در 2400 پیکسلی (نسبت تصویر 20 به 9) در این گوشی اشاره کرده است. اگرچه یک افشاگر قابل اعتماد می‌گوید گرچه این نوع نمایشگر در مدل پرو استفاده شده، ولی مدل معمولی از یک پنل LCD استفاده می‌کند. بنابراین حسگر اثر انگشت هم در زیر پنل آن نخواهد بود و به فریم کناری گوشی می‌رود. متأسفانه وب‌سایت تنا تصویری از این گوشی را در کنار جدول مشخصاتش منتشر نکرده است.

از دوربین‌های پشتی می‌توان به سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ثانویه 5 مگاپیسکلی اشاره کرد. در مدل پرو هم از یک دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده شده تا بزرگ‌ترین ولی نه تنها‌ترین تفاوت بین این دو مدل در دوربین آن‌ها باشد.

نسخه معمولی گوشی Redmi Note 11 از چیپست Dimensity 810 مدیاتک قدرت خواهد گرفت، در حالی که زیر قاب مدل پرو از چیپست قدرتمندتر Dimensity 920 استفاده شده است. رگولاتوری چینی طیف گسترده‌ای از نسخه‌ها را برای این گوشی در نظر گرفته است که از 4/6/8/12 گیگ رم و 64/128/256/512 گیگابایت حافظه استفاده می‌کنند. در اینجا یک اسلات کارت حافظه نیز وجود دارد. با این حال تصور عرضه یک محصول میان‌رده با 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی کمی سخت است.

شیائومی از یک باتری 4،900 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این گوشی استفاده کرده که اشاره‌ای به توان شارژ آن در سایت تنا نشده است. اما گواهی 3C نشان می‌دهد که این گوشی با توان 33 وات (که با توان 120 وات در نسخه پرو فاصله زیادی دارد) شارژ می‌شود. شماره مدل این گوشی با گوشی پوکو M4 شباهت زیادی دارد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دو گوشی وجوه اشتراه زیادی با هم دارند.

در انتها به حضور یک پورت 3.5 میلی‌متری هدفون و یک پرتاب‌کننده اشعه ماورابنفش روی این گوشی اشاره شده است. ابعاد آن 163.56 در 75.78 در 8.75 میلی‌متر است و 195 گرم هم وزن دارد.

خود کمپانی شیائومی در پست‌هایی که به معرفی گوشی‌های سری Redmi Note 11 مربوط است، به سیستم صوتی “JBL Symmetric Stereo” روی این گوشی اشاره دارد که از حضور اسپیکر دوگانه و صدای استریو در این گوشی‌ها خبر می‌دهد. این دو اسپیکر در جایی قرار گرفته‌اند که در دست‌گیری افقی گوشی هنگام تماشای فیلم یا بازی کردن باعث مسدود شدن سوراخ‌های آن‌ها نشود. این گوشی‌ها همچنین از فناوری‌های صوتی Dolby Atmos و Hi-Res Audio‌ و Hi-Res Audio Wireless نیز پشتیبانی می‌کنند.

کمپانی ردمی فردا هفتم آبان ماه از گوشی‌های این خانواده رونمایی خواهد کرد. گجت نیوز رویداد معرفی از این گوشی‌ها را پوشش خبری خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*