ام وی ام X22 جدید

ام وی ام X22 جدید در ایران + مشخصات فنی، امکانات رفاهی، عکس و قیمت

ام وی ام X22 جدید به زودی روانه بازار کشور خواهد شد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی تغییرات ظاهری زیادی را تجربه کرده است.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد در آینده نه چندان دور نسخه جدیدی از کراس اوور ام وی ام ایکس ۲۲ پرو را به بازار کشور عرضه کند. ام وی ام ایکس ۲۲ پرو ۴ سال قبل روانه بازار کشور شد و طی این مدت به فروش ۵۰ هزار دستگاه در بازار کشور دست پیدا کرد که تا پیش از آن هیچ‌یک از کراس اوورهای ارائه شده توسط مدیران خودرو نتوانسته بودند به این میزان فروش دست پیدا کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا ام وی ام X22 جدید می‌تواند راه برادر بزرگ‌تر خود را ادامه دهد یا خیر.

نسخه جدید ام وی ام ایکس ۲۲ با چه پیشرانه‌ای روانه بازار خواهد شد؟

ام وی ام X22 جدید

ام وی ام ایکس ۲۲ پرو با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری روانه بازار می‌شود، اما ظاهرا ام وی ام X22 جدید تغییر موتور را تجربه کرده و با یک پیشرانه ۱ لیتری که توانی برابر با ۱۰۲ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر به تولید می‌رساند پا به جاده‌های کشور خواهد گذاشت. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده سی وی تی ۹ سرعته خواهد بود. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو منجر به کاهش مصرف سوخت و آلایندگی خودرو خواهد شد. با توجه به این موضوع مشخص می‌شود که استفاده از چنین اتومبیل‌هایی سرانه مصرف سوخت را پایین خواهد آورد. نسل جدید ام وی ام ایکس ۲۲ از نظر طراحی ظاهری نیز نسبت به نسخه قبلی تغییراتی را تجربه کرده است که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

بررسی ام وی ام  X22 جدید از نظر ظاهری

ام وی ام X22 جدید

کمپانی چری این اتومبیل را به چراغ‌های جلو نازک و همچنین سپر جلو جدیدی مجهز کرده است. علاوه بر این مه شکن‌ها و کاپوت نیز در مقایسه با نسل قبلی تغییر زیادی را تجربه کرده و  چهره زیبا‌تری را برای نسخه جدید ام وی ام ایکس ۲۲ به ارمغان آورده‌اند. لازم به ذکر است که این خودرو همانند بسیاری از محصولات جدید کمپانی چری به یک جلوپنجره کهکشانی مجهز شده است که به لوکس‌تر شدن خودرو کمک می‌کند.

ام وی ام X22 جدید

اما تغییرات تنها مختص به نمای جلو این خودرو نمی‌شود و فضای کابین نیز در مقایسه با نسل قبلی تحولات گسترده‌ای را به خود دیده است. دریچه‌های سیستم تهویه این خودرو طراحی جدید و جذابی را تجربه‌ کرده‌اند، نمایشگر با افزایش سایز به ۹ اینچ رسیده، دکمه‌های کنترلی تغییر چینش را تجربه کرده و همچنین یک فرمان D کات نیز جایگزین فرمان نسل قبلی خودرو شده است. علاوه بر تمام این تغییرات برخی از کلیدهای فیزیکی نیز از خودرو برداشته شده و به شکل لمسی در آمده‌اند که این مسئله باعث به‌روزتر شدن ام وی ام ایکس ۲۲ جدید شده است.

ام وی ام X22 جدید

بر خلاف نمای جلو و فضای کابین، نسل جدید ام وی‌ام ایکس ۲۲ تغییر زیادی را در نمای عقب تجربه نکرده است. تنها تحولی که این خودرو در قسمت عقب به خود دیده این است که چراغ‌های مه شکن زیر سپر عقب تعبیه شده و همچنین دو خروجی اگزوز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. تاکنون مشخص نشده است که ام وی ام X22 جدید با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد، اما احتمال داده می‌شود که این خودرو زیر ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*