ردمی نوت 11 پلاس

ردمی نوت 11 و 11 پرو پلاس شیائومی به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز هستند

شیائومی به زودی از سری Redmi Note 11 رونمایی خواهد کرد و حالا مشخص شده که ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 پلاس به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

سری نوت 11 شیائومی فردا معرفی خواهد شد و بر اساس اعلام شرکت سازنده شاهد سه مدل نوت 11 پرو پلاس، نوت 11 پرو و نوت 11 خواهیم بود. شیائومی تمام تلاش خود را می‌کند تا همه نگاه‌ها را به گوشی‌های جدیدش معطوف کند و به همین خاطر نیز تاکنون اطلاعات زیادی در مورد آنها منتشر شده است.

مشخصات ردمی نوت 11، نوت‌ 11 پرو و نوت 11 پرو پلاس

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده نیز مشخص شده که ردمی نوت 11 پرو و نوت 11 پرو پلاس به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. اوایل هفته نیز برخی از مشخصات Redmi Note 11 Pro Plus منتشر شده بود. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دو سلولی دریافت خواهد کرد و از شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت 11 پلاس

پیشتر اخباری منتشر شده بود که به احتمال استفاده از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM1 سامسونگ در مدل‌های پرو ردمی نوت 11 اشاره می‌کرد و حالا گزارشات جدید آن را تقویت می‌کنند.

به گزارش وب‌سایت MySmartPrice، در کنار دوربین اصلی شاهد حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی IMX355 و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی نیز خواهیم بود. هرچند که حذف کردن دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی برای جا دادن حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی در مدل‌های پرو کمی عجیب به نظر می‌رسد.

ردمی نوت 11 پلاس

همچنین گفته می‌شود که شیائومی در مدل پرو پلاس از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1200 AI استفاده کرده و مدل‌های پرو و استاندارد را نیز به ترتیب به تراشه‌های دایمنسیتی 920 و دایمنسیتی 820 مجهز کرده است.

علاوه بر اینها مدل‌های پرو نوت 11 به پنل‌های امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند؛ اما مدل استاندارد از یک پنل IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. هر سه گوشی دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و فرستنده مادون قرمز نیز هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*