ام تی ان

ام تی ان به عنوان دومین اپراتور ارتباطی برتر جهان در بین کارفرمایان انتخاب شد

گروه ام تی ان – MTN که 49 درصد از سهام ام‌تی‌ان ایرانسل را در اختیار دارد، به عنوان دومین اپراتور ارتباطی برتر جهان در بین کارفرمایان انتخاب شد.

مجله اقتصادی فوربز – Forbes رتبه‌بندی جدید برترین کارفرمایان جهان در سال 2021 میلادی را منتشر کرد که بر اساس آن گروه ام تی ان در بین اپراتورهای ارتباطی در رتبه دوم و در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در رتبه سوم قرار گرفته است.

در این فهرست شاهد رتبه‌بندی 750 شرکت بین‌المللی دارای بیشترین امتیاز در زمینه‌های کاری مختلف هستیم و گروه MTN به عنوان دارنده 49 درصد از سهام ام تی ان ایرانسل، با 9 پله صعود نسبت به رتبه‌بندی قبلی، پس از شرکت دویچه تله کام و بالاتر از شرکت‌های مطرحی مانند اورنج، گروه تیم، کی تی، ورایزن، وودافون و گروه بی تی در رتبه دوم اپراتورهای ارتباطی قرار دارد. ام تی ان در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی نیز پس از هواوی و دویچه تله کام و بالاتر از نوکیا و اریکسون در جایگاه سوم ایستاده است.

مجله Forbes برای این رتبه‌بندی از 150 هزار کارمند تمام وقت و پاره وقت در شرکت‌های بین‌المللی نظرسنجی کرده و در این نظرسنجی با توجه به پاندمی کرونا و نوع مواجهه شرکت‌ها با این بیماری، از کارمندان شرکت‌های مختلف در 58 کشور جهان درخواست شده تا موسسه و شرکت‌ها را طبق جنبه‌هایی مثل وجهه، تاثیرگذاری اقتصادی، توسعه استعدادها، مسئولیت اجتماعی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه کارکنان ارزیابی کنند. در نهایت 750 شرکتی که بیشترین امتیاز را در نظرسنجی دریافت کردند، رتبه بندی شده‌اند.

برنامه‌ها و استراتژی‌های گروه ام تی ان در سال اخیر

گروه MTN در حال حاضر در 21 کشور جهان به فعالیت می‌پردازد و 49 درصد از سهام ام تی ان ایرانسل را نیز در اختیار دارد. این گروه در سال اخیر با اجرای استراتژی جدیدی به نام Ambition 2025 به دنبال این بوده تا کیفیت خدمات خود را با انجام کارهایی مثل ارائه مهارت‌های مختلف به کارکنان، ایجاد محل کار دلپذیر و منعطف با توجه به شرایط کرونا و کمک به ایجاد محیطی پایدار  بهبود ببخشد.

علاوه بر این، با توجه به این که ارتباطات حضوری مردم در حال حاضر دچار محدودیت‌هایی شده، گروه MTN تلاش کرده تا مردم را بیشتر از همیشه و بهتر از قبل با یکدیگر مرتبط کند، ارتباط شرکت‌ها با مشتریانشان را حفظ کند و نوآوری و عرضه خدمات جدید را در کنار ارائه خدمات ضروری در دستور کار خود قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*