قیمت سونی اکسپریا پرو آی

قیمت گوشی جدید سونی اکسپریا پرو آی سرسام آور است!

سونی به تازگی از گوشی قدرتمند Xperia Pro I با حسگر ۱ اینچی و صفحه نمایش 4K رونمایی کرده است؛ اما قیمت سونی اکسپریا پرو آی باورکردنی نیست.

گوشی تازه معرفی شده سونی اکسپریا پرو آی با قیمت ۱۷۹۹ یورویی در اروپا عرضه خواهد شد. همچنین کاربران آمریکایی نیز باید ۱۸۰۰ دلار برای خرید این گوشی هزینه کنند. البته اگر به مانیتور ولاگ آن نیز علاقه‌مند هستید، ۲۰۰ دلار دیگر هم کنار بگذارید. کاربران می‌توانند از ۶ آبان ماه برای سفارش خرید این گوشی اقدام کنند. سونی اعلام کرده که سفارشان را از ۱۹ آذر تحویل خواهد داد.

سونی اکسپریا پرو آی؛ یک گوشی حرفه‌ای با قیمت باورنکردنی

قیمت سونی اکسپریا پرو آی

سونی اکسپریا پرو آي به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل مجهز شده است. وظیفه انجام امور پردازشی این گوشی به عهده اسنپدراگون 888 است که در کنار ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است.

در بخش نرم افزاری شاهد استفاده از اندروید 11 هستیم. در حال حاظر در رابطه با زمان انتشار آپدیت اندروید 12 برای این گوشی هیچ خبری منتشر نشده است.

قیمت بالای سونی اکسپریا پرو آی به خاطر توانایی فوق‌العاده این گوشی در بخش تصویر برداری است. در بدنه جلویی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است و در بدنه پشتی نیز سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (اصلی، فوق عریض و تله فوتو) قرار دارند.

قیمت سونی اکسپریا پرو آی

دوربین اصلی از یک حسگر ۱ اینچی استفاده می‌کند که پیشتر در دوربین کامپکت سونی RX100 مارک 7 استفاده شده بود. البته سونی آن را برای استفاده در گوشی تا حدودی بهینه کرده است. شما همچنین می‌توانید بین گشودگی دیافراگم f/2.0 و f/4.0 بسته به شرایط عکاسی یکی را انتخاب کنید.

ماژول تله فوتو این گوشی در پشت یک لنز ۵۰ میلی‌متری قرار گرفته است و زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین فوق عریض نیز به شما اجازه می‌دهد تصاویری با میدان دید ۱۲۴ درجه ثبت کنید.

از دیگر مشخصات Sony Xperia Pro I می‌توان به حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر، چیپ NFC، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من عاشق تکنولوژی صوتی تصویری برند sony هستم اما لعنت بر سیاست که مردم رو از نعمت بهترین ساخته بشر )تکنولوژی sony( محروم شده و حتی اگر وارد ایران شود با توجه به نوسانات ارز و ساقط شدن پول ملی شاید ۵٪مردم توانایی خرید این محصول باشند واین به معناي آرزو به گور بردن تلقی میشه

  2. عااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییی