لینک اند کو 09

با لینک اند کو 09 آشنا شوید؛ شاسی بلند لوکس چینی با روح ولوو

لینک اند کو 09 معرفی شد. این شاسی بلند لوکس چینی بر پایه پلتفرم ماژولار SPA ولوو توسعه پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت جیلی چین بیش از 10 سال قبل شرکت خودروسازی ولوو سوئد را خریداری کرد و پس از آن ولوو توانست طی این مدت به یکی از خودروسازان بزرگ جهان تبدیل شود و سهم زیادی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد. به واسطه این پیشرفت چشمگیر، برند خودروسازی پولستار نیز ایجاد شد و توانست موفقیت‌های متعددی را کسب کند، اما در این بین جیلی به دلیل کپی کردن محصولات اروپایی شهرت خود را خدشه‌دار کرد؛ موضوعی که ولوو نیز روی آن تاکید دارد. اکنون جیلی با تغییر استراتژی از یک شاسی بلند ویژه با نام لینک اند کو 09 پرده برداشت که نشان می‌دهد از این پس دیگر جیلی از ولوو کپی نخواهد کرد.

مشخصات لینک اند کو 09

لینک اند کو 09

لینک اند کو 09 برای نخستین بار در نمایشگاه شانگهای 2021 به معرض نمایش درآمد و اکنون برند لینک اند کو به دلیل پنجمین سالگرد تاسیس خود به صورت رسمی از شاسی بلند 09 پرده برداشت. این شاسی بلند به عنوان نخستین محصول این برند محسوب می‌شود که بر پایه پلتفرم ماژولار SPA ولوو توسعه پیدا کرده است.

لینک اند کو 09

این شاسی بلند چینی از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری هیبریدی بهره می‌برد که مشتریان می‌توانند این خودرو را در دو مدل هیبریدی ملایم با قدرت 250 اسب بخار و پلاگین هیبریدی با قدرت 425 اسب بخار خریداری کنند. یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک همانند ولوو XC90 قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند.

لینک اند کو 09

هرچند ظاهر این شاسی بلند چندان جذاب به نظر نمی‌رسد، اما شرکت سازنده سعی داشت در آن حس لوکس بودن را به وجود آورد. همچنین عناصر رنجروور مانند روی درها، چراغ‌هایی که به کیا شباهت دارند و ستون D متفاوت نمایی همچون شاسی بلندهای سطح بالا را تداعی می‌کنند که دستگیره‌های در جدید نیز در ایجاد چنین حسی تاثیرگذارند.

لینک اند کو 09

در کابین این خودرو شاهد یک نمایشگر بزرگ در کنار پشت‌آمپرهای گسترده و کنسول مرکزی مشابه محصولات ولوو هستیم. به طور کلی طراحی بیرون و درونی خودرو به خوبی به انجام رسیده و به همین دلیل می‌توان آینده درخشانی را برای آن متصور بود. قیمت این خودرو نیز حدود 42 هزار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باسلام خودرو شرایطی دارید