قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

امکان قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام برای تمام کاربران فعال شد

افزودن لینک در استوری اینستاگرام نشان می‌دهد که این برنامه می‌خواهد بدون درنظرگرفتن تایید حساب‌ها و تعداد فالوورها این اجازه را به همه کاربران بدهد.

اخیرا اینستاگرام اعلام کرده است که قابلیت به اشتراک گذاری لینک در استوری را برای تمامی کاربران خود فعال می‌کند. این شرکت قابلیت قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام را در ماه ژوئن آغاز کرد و در اواخر ماه آگوست لینک‌های swipe-up را با آن جایگزین کرد. از آنجایی که این ویژگی فقط برای اکانت‌های تایید شده یا آن‌هایی که بیش از ۱۰۰۰۰ دنبال کننده داشتند در دسترس بود، استیکر لینک بدون درنظرگرفتن وضعیت تایید حساب‌ها و تعداد فالوورها به کاربران اجازه می‌دهد تا لینک‌هایی را از طریق استوری به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، استیکر لینک‌ها به افرادی که استوری را مشاهده می‌کنند اجازه می‌دهد که به آن پاسخ دهند و با اکانت ارتباط برقرار کنند که این دقیقا خلاف لینک‌های Swipe-up است که اجازه هیچ گونه تعاملی را به کاربران نمی‌دهد.

نحوه قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام از طریق استیکر لینک

  • طبق معمول عکس یا محتوای مورد نظر خود را برای استوری گذاشتن انتخاب کنید.
  • ابزار استیکر را از بالای صفحه انتخاب کنید.
  • روی استیکر Link ضربه بزنید و لینک مورد نظر خود را در آن اضافه کرده و بعد روی Done ضربه بزنید.
  • اکنون استیکر لینک را مانند سایر استیکرها در قسمتی از استوری خود قرار دهید و روی آن ضربه بزنید تا گزینه‌های رنگی را ببینید.
  • پس از تنظیم رنگ و جای استیکر، آن را پست کنید.

قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام مشغول کار روی راه‌هایی برای امکان سفارشی سازی این استیکرهاست. همچنین، توجه داشته باشید که برخلاف ویژگی لینک Swip-up که برای باز کردن لینک مورد نظر باید صفحه استوری را به سمت بالا می‌کشیدید، برای بازدید این لینک استیکرها کافیست تا روی آن‌ها ضربه بزنید.

این شرکت همچنین اعلام کرده که کاربران یا اکانت‌هایی که همیشه چیزهای نادرست یا محتواهایی که شرایط و ضوابط انجمن ما را نقض می‌کنند، به این استیکر لینک‌ها دسترسی نخواهند داشت و قادر به قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام نخواهند بود.

https://www.gsmarena.com/instagram_link_sticker_stories_feature-news-51597.php

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*