نسل سوم حلقه هوشمند Oura

نسل سوم حلقه هوشمند Oura با امکانات جالب رونمایی شد

نسل سوم حلقه هوشمند Oura با امکانات جالب توجه، قیمت زیر 300 دلاری و سنسورهای نظارتی مختلفی از جمله اکسیژن خون و ضربان قلب معرفی شد.

نسل سوم حلقه هوشمند Oura با قابلیت‌ها و سنسورهایی جدید رونمایی شد. شاید مهم‌ترین ویژگی جدید این حلقه، نظارت دائم روی ضربان قلب در طول روز به لطف یک سنسور ضربان قلب اپتیکال جدید باشد. نسخه قبلی فقط در طول شب و هنگام خواب می‌توانست روی ضربان قلب کاربر نظارت کند.

سازنده اشتراک یک ماهه‌ای را برای برخی امکانات بیشتر در نظر گرفته که 6.99 دلار قیمت دارد. در حالی که اگر دیوایس را پیش‌خرید کرده باشید، یک اشتراک شش ماهه رایگان به شما هدیه داده می‌شود. این اشتراک اجباری نیست، اما با استفاده از آن اطلاعات روزانه، پیشنهادهای شخصی و همچنین فایل‌های صوتی و تصویری آموزشی را دریافت خواهید کرد.

این حلقه در مجموع 7 سنسور نظارت روی سلامت را ارائه می‌کند که شامل سنسور اکسیژن خون نیز می‌شود. اگرچه این قابلیت در سال 2022 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. سازنده می‌گوید این حلقه می‌تواند سیکل 30 روزه بانوان را با استفاده از الگوریتم‌‌های پیشرفته و نظارت روی حرارت بدن تشخیص دهد. شش روز قبل از شروع عادت ماهیانه آن را به شما اطلاع خواهد داد و هر چه که می‌گذرد، با درس گرفتن از تغییرات بیولوژیکی خود کاربر دقیق‌تر هم خواهد شد.

نسل سوم حلقه هوشمند Oura

نسل جدید حلقه هوشمند Oura از تیتانیوم ساخته شده و می‌تواند با وزن 4 تا 6 گرمی خودش (بسته به اندازه انتخابی شما) تا عمق 100 متری زیر آب دوام بیاورد. با وجود فعال بودن تمام سنسورها، باتری این حلقه می‌تواند بین 4 روز تا یک هفته دوام بیاورد؛ مدت زمان شارژدهی این محصول کاملاً به فعال بودن دائم یا غیرفعال بودن نظارت روی ضربان قلب است.

قیمت نسل سوم حلقه هوشمند Oura

کمپانی Oura، حلقه هوشمند خودش را از دو هفته آینده با قیمت 299 دلاری وارد بازار می‌کند. در نظر داشته باشید که تمام امکانات این حلقه در ابتدای عرضه، در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد. بیشتر آن‌ها سال 2022 در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*