مشخصات شیائومی 12 لایت

مشخصات شیائومی 12 لایت لو رفت؛ دوربین پرچم دار در گوشی میان رده!

مشخصات شیائومی 12 لایت به لطف قطعه کدهای MIUI فاش شد. Xiaomi 12 Lite قرار است در دو نسخه با یک دوربین تله فوتو شگفت انگیز عرضه شود!

بسیاری از کدنویس‌ها و علاقه‌مندان، دائماً فریمورهای آزمایشی MIUI شیائومی را بررسی می‌کنند تا اطلاعات جدیدی را از گوشی‌های معرفی نشده این کمپانی کشف کنند. آن‌ها معمولاً موفق هم می‌شوند و اطلاعات مفیدی را از این رابط کاربری استخراج می‌کنند. به عنوان مثال اخیراً جزئیاتی از یک گوشی معرفی نشده به نام شیائومی 12 لایت کشف شده است.

آنطور که از قطعه کدهای MIUI مشخص است، شیائومی می‌خواهد گوشی Xiaomi 12 Lite را در دو نسخه چینی و گلوبال وارد بازار کند. از قضا نسخه چینی این گوشی حداقل در بخش دوربین، بهتر از نسخه بین‌المللی آن است. نسخه چینی شیائومی 12 لایت با کد “ZIJIN” و نسخه گلوبال آن هم با کد “TAOYAO” در کدهای می یو آی دیده شده‌اند.

هر دو نسخه نمایشگر مشابهی خواهند داشت که نرخ رفرش 120 هرتزی و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسلی دارد. در قلب تپنده آن‌ها نیز چیپست Qualcomm SM7325 حضور دارد که به چیپست اسنپدراگون 778G پلاس اشاره دارد. کوالکام همین چند روز پیش بود که از اسنپدراگون 778G پلاس به همراه چندین چیپست میان‌رده دیگر رونمایی کرد. این نسخه اورکلاک شده Snapdragon 778G خواهد بود.

دوربین تله فوتو در گوشی اقتصادی شیائومی 12 لایت!

دوربین اصلی نسخه لایت شیائومی 12 از سه سنسور تصویر برخوردار است. در نسخه گلوبال چینش آن‌ها به ترتیب سنسور اصلی، واید و ماکرو است. اما در نسخه چینی از یک سنسور تله فوتو به جای دوربین ماکرو استفاده شده است. سنسوری که معمولاً شاهد حضور آن در گوشی‌های پرچمدار هستیم!

اما گوشی‌های پرچمدار این خانواده نیز به چیپست اسنپدراگون 898 مجهز می‌شوند. این چیپست معرفی نشده، نسل بعدی تراشه پرچمدار کمپانی کوالکام خواهد بود. تاریخ رونمایی از گوشی‌های خانواده شیائومی 12 هنوز مشخص نیست، اما هر چه به انتهای سال 2021 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود و این یعنی احتمالاً در کنفرانس MWC بارسلونا می‌توانیم با پرچمداران جدید کمپانی شیائومی ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*