قیمت گوشی های هواوی

افزایش قیمت گوشی های هواوی و شیائومی در بازار ایران

قیمت گوشی های هواوی و شیائومی نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است. در ادامه قیمت برخی از این گوشی های چینی را در بازار ایران بررسی می‌کنیم.

تلفن‌های همراه برند هواوی و شیائومی طی ماه گذشته با میانگین قیمت ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسیدند،‌ اما هم‌اکنون میانگین قیمت گوشی‌های این برندهای چینی ۶ میلیون تومان شده است. آمار منتشر شده از سوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی حاکی از آن است که بیشترین تلفن همراه وارد شده به کشور متعلق به برند سامسونگ بوده است. پایین‌تر از سامسونگ نیز برندهای شیائومی، نوکیا و هواوی قرار گرفته‌اند که سهم آن‌ها از واردات تلفن همراه به ترتیب ۲۴ درصد، ۱۴ درصد و ۷ درصد است.

تلفن‌های همراه میان رده چینی طی سال‌های قبل در بازار کشور به فروش خوبی دست پیدا کرده‌اند که دلیل اصلی این مسئله بالا رفتن قیمت ارز است. گوشی های هواوی، شیائومی و سایر برند‌های چینی از نظر سخت افزاری پیشرفت بسیار چشم‌گیری را تجربه کرده‌اند که به دنبال این قضایا تقاضا برای خرید آن‌ها نیز در بازار کشور بیشتر شده است.

معرفی ارزان ترین گوشی های شیائومی

گوشی هوشمند شیائومی مدل Redmi Note 8 2021 در مقایسه با سایر مدل‌های این برند قیمت پایین‌تری دارد. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود ۴ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان اقدام به خرید این مدل از تلفن‌های همراه شیائومی کنید. علاوه بر این شیائومی Poco M3 5g نیز با قیمت ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان نمونه دیگری از گوشی‌های ارزان قیمت برند شیائومی محسوب می‌شود. در صورتی که قصد دارید با پرداخت مبلغ مناسبی یک گوشی باکیفیت بخرید می‌توانید به سراغ سری Redmi شیائومی بروید.

مدل‌های Poco X3 Nfc و Mi 10 lite 5g نیز با قیمتی در حدود ۶ میلیون تومان می‌توانند گزینه مناسبی باشند. مدل Mi 11 که پرچمدار برند شیائومی محسوب می‌شود در حال حاضر در حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. لازم به ذکر است که سری Mi از سایر گوشی های شیائومی کیفیت بالاتر و قدرت بیشتری دارند.

ارزان قیمت ترین گوشی های هواوی

اما افزایش قیمت تنها مختص به برند شیائومی نبوده و گوشی های هواوی نیز که رقیب مستقیم شیائومی محسوب می‌شوند افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. یکی از ارزان‌ قیمت ترین گوشی های هواوی مدل Y7a است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود ۴ میلیون و ۴۱۵  هزار تومان اقدام به خرید این مدل کنید. یکی دیگر از تلفن های همراه هواوی که نسبت به سایر مدل‌های این برند قیمت پایین‌تری دارد مدل Nova 7i است. این مدل در بازار کشور با قیمتی در حدود ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. بهترین گوشی های هواوی از نظر قیمت و کیفیت متعلق به سری Nova است. این سری از برند هواوی در مقایسه با سایر مدل‌ها کیفیت بهتری داشته و همچنین از نظر قیمتی هم اندکی گران‌تر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*